Lue keskustelun säännöt.
tavarapaljous :(
22.04.2014 |
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (20702)
Joulukoristeita liikaa ! En aio ostaa yhtään lisää. Joulun jälkeen laitan roskiin pari vanhaa ja melkein rikkinäistä. Paljon silti jää ! Olen 5-kymppinen ja aina rakastanut laittaa joulua ja koristella kotoa. Nyt vaan semmoinen uupumus että haluan laittaa hyvin vähän esille. Vain kuusi, koristevalot ja muutama lasten tekemä tärkeä "joulun tuoja"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eilen iso poisto Tori-myynnin kautta. Iloinen siitä. Toki joka kauppa ilahduttaa mutta parhaiten huushollissa näkyy juurikin ison esineen myynti, tietysti.
Olen tilanteessa jossa poistoja ei tarvitse enää etsiä vaan ne ovat kaikki keskitetysti parissa kaapissa. Nyt edessä se vaikein eli päätös lahjoitanko vai yritänkö myydä. Tämä on se hidas pullonkaula. Jotkut esineet roikkuvat em syystä kuukausia koska en muka raaski lahjoittaa.Myöhemmin kyllä lahjoitan jos ei kauppa käy. Aikaahan tämä vie !
Olin eilen shoppailemassa ja naisporukalla kun liikkeessä ollaan niin se ostamisen ilo tarttuu. Hankin vaatteen jota en oikeastaan tarvitse mutta halusin nyt kuitenkin jotain..(typerä olen) ja sitten ostin kosmetiikkaa jota on ennestään melkoiset varastot (mikä minua vaivaa ?). No alennukset ne taitavat minun ostokäyttäytymistä ohjata. Joulutavaraa hypistelin myös lumoutuneena kaikesta runsaudesta ja kauneudesta mutta jätin onneksi ostamatta.
Nyt katsonkin kodin joulukoristeet läpi ja vien huomenna lahjoituskassin Konttiin. Jotain edes eteenpäin