tavarapaljous :(
ahdistaa tämä tavaramäärä täällä asunnossa. 50neliöinen kaksio, 3 henkilöä, joista yksi alle 1v. yööööhhhh. miten tavaraa vois vähentää. olen vielä niin hamsteriluonne :/
Kommentit (21663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kävi vanhempiensa luona ja toi lisää tavaraa🙄 Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin ajan myötä tuosta tavarasta tulee minun tavaraani. Tavaraa tuodaan kuulemma minulle joten se on minun tavaraani ja minun pitää sille keksiä käyttötarkoitus, säilytyspaikka, ja hävittää jos en tarvitse. Ja ihan turha sanoa että käske miehen keksiä itse, ei se keksi, vaan säilytyspaikka on sitten eteisen nurkassa pölyämkeräämässä tai autotallin lattialla.
Kaikki suoraan vaan kierrätyskeskukseen.
Meillä on aina taka varastossa kaksi pahvilaatikkoa odottamassa kierrätykseen vietävää tavaraa. Täällä päin ei ole mitään kirpputoreja joten tavara menee jätteenkäsittely laitokselle.
Meillä on aina taka varastossa kaksi pahvilaatikkoa odottamassa kierrätykseen vietävää tavaraa. Täällä päin ei ole mitään kirpputoreja joten tavara menee jätteenkäsittely laitokselle.
Tämä siis sille joka ehdotti kierrätykseen viemistä. Paria pikkutavaraa täältä ei lähdetä heti suoraan viemään mihinkään noin kauas vaan täytyy odotella että tulee enemmän kamaa
Yök inhoan turhaa tavaraa. Helppo päästä eroon, kun otat inhon tunteet vapaasti mukaan, etkä sen sijaan vaan mieti mitä jostakin turhasta vielä saisikaan.