TOSI-YSTÄVÄ ESPOOSTA
Hei. Etsin tosi-ystävää Espoosta tai lähialueilta. Olen 33-v perheellinen ja työssä käyvä äiti. Olemme mukava, rauhallista perhe-elämää arvostava perhe. Lapset 6v ja 2.5v. Olemme asuneet Espoossa nyt vajaan vuoden, eikä uusia ystäviä ole löytynyt. Muutama vanha ystävä asuu lähellä, mutta elämäntilaneet ovat niin erilaiset, ettei tilanne ystävyys-rintamalla tunnu tyydyttävältä. Tukiverkostomme on pieni (isovanhemmat ja ystävät asuvat yli 500km päässä), joten toivon että olet itse samassa elämäntilanteessa, voisimme näin ystävyyden ohella toimia toistemme tukiverkkona ja auttaa silloin tällöin lastenhoidossa. Minusta olisi kiva kyläillä puolin ja toisin lasten kanssa. Toivon että lapsistasi meidän lapset saisivat leikkikavereita. Minulla ei ole vielä tänne laitettavaa meili-osoitetta, mutta laitan sen myöhemmin. Voit laittaa omat yhteystietosi jos sinulla jo anonyymi osoite löytyy.
Minusta saa elinikäisen ystävän :-)
Kommentit (9)
Olen myös 32-vuotias työssäkäyvä äiti Espoosta ja minulla on kaksi poikaa, 2- ja 5-vuotiaat. Ystäviä ei koskaan ole liikaa, olisi mukava tutustua. Asustelemme täällä Laaksolahden suunnalla.
Minulle voit kirjoittaa osoitteeseen: Integrin_75@hotmail.com
hei
kuulostaa tutulta tuo sinun kirjoituksesti. itse olen asunut 7 vuotta espoossa eikä yhtään tosi ystävää ole siunaantunut. liekö sitten vika minussa? suurin osa sukua asuu 600km päässä. muutama " vanha ystävä" on tässä suht lähellä, mutta olen viime vuosien aikana todennut muutamaan kertaan, ettei ystävyys olekaan niin syvää kuin olin luullut. yksi lapsi on ,-01 syntynyt ja toinen tulossa heinäkuussa. omaa ikää on kertynyt jo 36v.
minullekin saa kirjoitella. asumme pohjois-espoossa.
osoite:kukka08@gmail.com
myös 28v äiti kaipailee uusia ystäviä. Olen asunut täällä suunnalla 4vuotta, mutta ytäviä ei ole löytynyt. Asutaan Järvenperässä ja perheeseen kuuluu lisäkseni poika 2v ja mies 30v. Etsin ihan oikeita ystäviä!
Meiliä voi laittaa: mamma_kati@hotmail.com
Hei ! Olen kolmekymppinen työssäkäyvä äiti. Perheeseen kuuluu mies ja 2-v. täyttävä tyttönen. Asumme Leppävaaran alueella. Olemme työn perässä pääkaupunkiseudulle muuttaneet eli mummolat ovat matkan päässä. Olisi mukava saada perheellisiä ystäviä, joiden kanssa voisi vaihtaa ajatuksia, kyläillä ja touhuta mukavia lapsi menossa mukana. Minuun voi ottaa yhteyttä spostilla yhteydenotot@saunalahti.fi.
Hei!
Olen 2,5-vuotiaan tytön äiti myöskin Leppävaaran alueelta. Olen syntynyt 60-luvun loppupuolella niin vähän vanhempana on tämä tytteli saatu.
Olen työssäkäyvä ja perheeseen kuuluu myös aviomies. Ollaan allergisia niin meillä ei ole kotieläimiä eikä oikein eläinpaikoissa voida kyläillä.
Kirjoittele jos kaipailet uusia ystäviä ja asut lähistöllä!
Auringonsade2005@yahoo.com
Moi,
täällä kanssa 28 v. tällä hetkellä töissä käyvä äiti kaipaa ystäviä ja n. 2 v. 7 kk vanhalle tytölle leikkikavereita. Olemme muuttaneet Leppävaaraan marraskuun alussa. Yhtään tuttavia ei ole vielä saatu.
sinikello8@luukku.com
Etsin kanssa ystavaa koko espoon alueelta, asun itse
espoon keskuksen tuntumassa. Perheeseen kuuluu mies,
pojat 8kk ja 1,5v ja tytot 3v,5v,6v,9v,10v ja mina 30v.
Todellista ystavaa vailla joka ei pelasty suurperheen
arkea.
Minulle voi kirjoittaa osoitteeseen:
ayomide77@hotmail.com
Täällä 30v äiti ja lapset 6v ja 1,5v etsii ystäviä. Perheeseen kuuluu myös iskä ja asumme myös Espoossa.Ystäviä kaivataan ihan kaikenlaiseen menoon, sekä lasten kanssa, että ilman :). Välillä olisi kiva päästä hieman tuulettumaan. Olisi mukava tutustua teihin. Muutkin saa kirjoittaa. Jos vaikka saataisiin koottua kiva ystäväporukka :)
minna@kotiposti.net
tääl ois 26v äityli jolla on 2v5kk poika ja tyttö 4v 3kk ..espoonlahesta ja kaipailisin ystävii,kun niitä ei oo liikaa todellakaan..jos kiinnostaa niin mailaa..muumimamma81r@hotmail.com