Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olin juhlimassa ja tietämättäni raskaana viikolla 6+jotain!? Voiko vauvalleni aiheutua tästä jotain vaurioita?

Vierailija
15.01.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin alussa ei haittaa yhtään mitään, alkio saa aluksi ravintonsa ruskuaispussista, joka sillä on mukana. Se ei ole vielä kiinnittynyt äidin verenkiertoon. Nämä on kyllä ihan helposti saatavaa tietoa eikä mitään salaisuuksia, ihmetyttää kysyjän tietämättömyys, kun vielä olette raskaaksi yrittäneet hankkiutua, niin luulisi, että tällaisestakin olisi ottanut selvää.

Vierailija
2/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, viesti lähti liian aikaisin, anteeksi. Olemme siis mieheni kanssa toivoneet vauvaa jo kohta kaksi vuotta. Oletettujen menkkojen aikoihin minulla oli runsasta vuotoa neljä päivää. Luulin tietysti, että menkathan ne siellä tietysti taas :( Tästä vajaan kahden viikon päästä olimme juhlimassa sisareni tupaantuliaisia ja join siellä melko reippaasti (illan aikana 6 siideriä ja muutama snapsi salmaria). Vähän aikaa tästä alkoi raskausoireet ja tein testin, joka oli positiivinen! Olemme mieheni kanssa onnesta ihan soikeina, mutta pelottaa tosissaan, että aiheutinko vauvalleni jotain pysyvää vauriota.. Tietääkö kukaan, milloin äidin ja vauvan verenkierto " yhdistyy" ? Tämä asia painaa minua ihan tosissaan, joten voisiko joku asiasta paremmin tietävä valaista minua tuosta verenkierto-hommasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana eräällä reissulla hirveästi särkylääkkeitä. Uskon, että ihmisenalku on suojassa sen ajan, kunnes raskaus tulee tietoon itselle. Eiköhän se luonto ole sen siten järjestänyt. Olisin aika huoleti.

Vierailija
4/4 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan alkuraskaudessa juomisesta ei ole haittaa.

Onnea raskauteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän