Sain microsoftilta viestit, että muka voitin miljoona puntaa.
Kai nää on jotain viirusviestejä. Onko kelleen muulle tullu?
Kommentit (5)
niinkuin kaikki englannin kieliset viestit joissa olen voittanut jotain tms.
Suoraan roskakoriin vaan, niin välttyy ylimääräisiltä virus-ongelmilta.
Toki olishan se varsin mukavaa jos Microsoft alkaisi jakaa rahojaan.
Näillä yritetään saada ihmiset menettämään omaisuutensa. Joku suomalainen poliitikko meni joitakin vuosia sitten lankaan ja menetti kymmeniätuhansia euroja. Sinulle luvataan ummet ja lammet, kunhan ensin maksat jotain pientä pankkikulujen korvaamiseksi. Sitten pitää maksaa vielä muutama tuhat jotain muita kuluja, sen jälkeen pitääkin jo lahjoa joku jne., sinulle luvattua summaa et tietenkään näe koskaan. Parhaimmillaan saat katteettoman shekin, useimmiten et mitään.
Minulle tarjotaan usein rahaa mm. Nigeriasta (jollakin on monen miljoonan omaisuus jumissa sveitsiläisessä pankissa ja minun pitäisi lainata pankkitiliäni rahojen saamiseksi ulos tms.) ja aika monta monen miljoonan lottovoittoakin olen muka saanut ulkomailta. Huikein huijausyritys oli, kun joku " sulttaani" olisi halunnut lahjoittaa minulle Ramadanin päättymisen kunniaksi jonkun huikean summan. Minun olisi vain pitänyt lähettää nimi, osoite, pankkitilin numero ja kopio passista :)
Valitettavasti aina joku lankeaa näihin ja menettää omaisuutensa.
Vierailija:
Huikein huijausyritys oli, kun joku " sulttaani" olisi halunnut lahjoittaa minulle Ramadanin päättymisen kunniaksi jonkun huikean summan. Minun olisi vain pitänyt lähettää nimi, osoite, pankkitilin numero ja kopio passista :)Valitettavasti aina joku lankeaa näihin ja menettää omaisuutensa.
kun etsin tietoa salatuista kansioista. Siis siitä sarjasta. Olin muka jonkun sivun miljoonas kävijä ja sitten voitin miljoona dollaria. No, en kyllä ilmoittanut sinne yhteystietojani.
Oliskohan Bill Gatesilla rahojen säilytystila loppunu vai mistä on kyse.