Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan itseäni 10 vuotta nuoremman poikapolon ymmärtämään, etten todellakaan ole kiinnostunut?

Vierailija
15.01.2008 |

Kyseessä on opiskelukaverini. Sellainen suoraan lukiosta, armeijan jälkeen sisäänpäässyt aika ujo ja jotenkin tynnyrissäkasvaneen oloinen, mutta " kirjaviisas" ja tavallaan herttainenkin poika. Kaikki sai alkunsa pikkujouluista (juuri muissa opiskelupippaloissa en ole ehtinyt käymään), joissa pidin ihan kunnolla hauskaa ja tanssin kaikkien halukkaiden kanssa aina proffasta tähän poikaan. Pojalta tuli koko joululoman sähköposteja, joissa hän mm. kertoi ihailevansa " urheuttani" , kun " taistelen yksin maailmassa lapseni kanssa" (olen siis yh ja poika tosiaan kirjoittaa näin hassusti). Yritin sähköpostitse torjua päätäväisesti, mutta lempeän leikkisästi, pojan, mutta viesti ei mennyt perille, vaan tilanne on jatkunut opintojen alettua entistä kiusallisempana. Poika häärii ja hyörii koko ajan ympärilläni, liimautuu viereen luennoilla, haluaa kantaa laukkuani (!) jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen!

Vierailija
2/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nappasin kahden lapsen yh:na 13v nuoremman " pojan" ja hyvin meillä menee ja hän on todella hyvä isä lapsille (meillä on siis jo yhteisiäkin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse nappasin kahden lapsen yh:na 13v nuoremman " pojan" ja hyvin meillä menee ja hän on todella hyvä isä lapsille (meillä on siis jo yhteisiäkin)

Vierailija
4/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osaa häneen suhtautua potentiaalisena seurustelukumppanina. Hän tarvitsisi jonkun ikäisensä tytön, jonka kanssa harjoitella ihmissuhdetta ja vähän aikuistua.

Vierailija
5/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa vaikka tyttökaverisi puolisoa tai jotain! ; )

Vierailija
6/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos sille antaisikin mahdollisuuden ja tutustuis vähän paremmin, ihan vaan kaverina?? jospa oliskin ihan ok ihminen.

ihme ikärasismia, että pitää tyrmätä heti sen takia, että toinen sattuu olemaan nuorempi. minkä se sille mahtaa!

kaikki parikymppisiä ei kiinnosta samanikäiset tytöt, kun niillä ei pyöri päässä kun silmät!

Vierailija
7/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

entä jos sille antaisikin mahdollisuuden ja tutustuis vähän paremmin, ihan vaan kaverina?? jospa oliskin ihan ok ihminen.

ihme ikärasismia, että pitää tyrmätä heti sen takia, että toinen sattuu olemaan nuorempi. minkä se sille mahtaa!

kaikki parikymppisiä ei kiinnosta samanikäiset tytöt, kun niillä ei pyöri päässä kun silmät!

Vierailija
8/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis töksyttäen, vaan tyyliin " oon huomannut että oot ehkä musta hieman kiinnostunut, mutta mielestäni me ei sovita yhteen vaikka mukava poika ootkin. Mulla on sellainen elämäntilanne että etin vähän muuta..." jne.

Vierailija
9/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään muu kuin " seurustelukumppani" . Uskottele, että olet alkanut tapailla jotakin miestä. Se on lempein tapa torjua poika ilman että se menee henkilökohtaiseksi.

Vierailija
10/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus jää kiinni niin vähänkö sitten ahdistaa. Ja se poika tuntee ittensä torjutuksi joka tapauksessa, kertoi sitten totuuden tai valehtelee seukkaavansa. Itelle parempi kun on rehellinen ja luulis että toinenkin arvostaa loppupeleissä. Eikä aina olla niitä " kieroja akkoja" .