Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä vaunuista: Urban Jungle/ EasyWalker Sky?

14.01.2008 |

Aloin nyt tosissani pohtia tätä vaunuasiaa ja tällä hetkellä kaksi eniten miellyttävää on Urban Jungle tai Easywalker Sky.Mielelläni kuulisin kuitenkin sekä hyviä että huonoja puolia ko. rattaista sillä tunnusta olevani ratasasioissa täysi noviisi.Kokemusta meillä on ainoastaan Teutonioista ja Gessleineista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tykännyt - nyt olleet käytössä vuoden. Tässä mallissa ei ole kääntyvää etupyörää, mutta tavarakori on metallia ja on ehkä enemmän " maastomalli" . Makuutila on hyvä ja poika useasti nukkuukin päiväunet rattaissa.

Näillä kärryillä pääsee laskettelurinnettä ylös, sohjossa kulkee ja ovat hyvät työntää - mutta tässä Classic mallissa ei ole säädettävää työntöaisaa, minulle n. 170 cm pitkälle korkeus on ok ja miehelleni n. 180 cm vielä parempi. Mutta tuossa Sky-mallissa on ymmärtääkseni säädettävä työntöaisa ja kääntyvä etupyörä. Me otimme tämän perusmallin sen takia, että pääsee maastossa ja ei ole liikaa " liikkuvia osia" . Jemmassa on kyllä pieni kääntyvä etupyörä, jota on reissuissa käytetty.

Itsekin vuosi sitten vertailin samaisia ratasmalleina ja aika samanlaisia nuo tuntuivat olevan, en ole kauhea ratasfriikki joten ehkä joku osaa kertoa paremmin eroavaisuuksista. Enemmän loppupeleissä oli tuo mutu-fiilis ja sitten yksinkertaisuus ja se että sattui sopiva tarjous kohdalle...

Vierailija
2/2 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullinen päätös pitäisi tehdä lähiviikkoina.

Itse en ainakaan käytännön syistä taivu tuohon erilliseen koppaosaan. Jos olen ymmärtänyt oikein, Easywalkereissa saisi selkänojan ihan makuuasentoon, joten silloin siihen saisi pehmeän kantokopan ainakin Pikkupingviinin sivuilla olevien kuvien mukaan laitettua. Aavistuksen viritykseltä kyllä näyttää. Koppa-aika on niin olemattoman lyhyt ja kesää kohti mennään.

Lisäkokemuksia kuulisin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla