Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä veitte ensimmäisen/ainukaisen lapsen tarhaan?

Vierailija
14.01.2008 |

Itse olen ajatellut hoitaa ainokaistamme kolme vuotiaaksi kotona ja sitten tarhaan itse takaisin töihin. Pärjäämme kohtuullisesti yhden tuloilla joten sen puolesta ei paniikkia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta olin yhtäjaksoisesti kotona ja nyt todella iloinen siitä että jaksoin niin kauan kotosalla sinnitellä :)

Vierailija
2/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hoidossa puolisen vuotta, kunnes pikkusisarus syntyi. Hoitoon meni seuraavan kerran n. 4-vuotiaana, pienempi lapsista oli tuolloin 2,5 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin kahdeksan kuukauden päästä + tulin myös uudestaan raskaaksi ja jäin esikoisen kanssa kotiin.

Lapsi oli tarhassa ja sain sumplittua nuo tuntini niin, että lapsella oli max viiden tunnin päiviä ja lapsi oli hoidossa 2-3 päivää viikossa, syynä se, että mieheni on palomies ja lapsi oli pelkästään miehen työvuorojen aikana hoidossa, miehen vapailla lapsi oli luonnollisesti miehen kanssa kotona.

Nyt esikoinen on jo ekalla eikä ole ollut kertaakaan hoidossa sen jälkeen, kun jäi kanssani kotiin.

Pienemmät lapset paria kuukautta vaille 6v, 3v4kk ja 1v eivät ole olleet kertaakaan hoidossa (siis päiväkodissa). Toiseksi vanhin aloittaa ensi syksynä eskarin.

Vierailija
4/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi silloin yliopistossa päättöharjoittelu.

Vierailija
5/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus samaan aikaan, ikää oli n. 2v9kk.

Olivat pk:ssa ½v, sitten jäivät taas kotiin ja ura urkeni taas viimekesänä osa-aikasena muutamana päivänä viikossa ja nyt tästäpäivästä kokopäiväsenä joka päivä. Ikää nyt 6v ja 4½v.

Vierailija
6/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kyllä jo aiemmin töissä , mummi hoiti silloin . Kuopus aloitti hoitoelämän jo 1v 5 kk vanhana - ei niinkään taloudellinen vaan henkinen ratkaisu . Meinasi äidin kantti loppua .

Ainut aikuiskontakti oma mies jne . Asutaan haja-asutusalueella . Lapsetkin voivat paremmin kun äiti voi ! Ja nyt 4 vuoden takaista aikaa mietittyäni - kyllä kannatti- kaikkien meidän kannalta !

Vierailija
7/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olin yli 4 v kotona putkeen eikä kaduta pätkääkään. Nyt yritämme kolmatta mutta jos sellaisen saamme hänen täytyy aloittaa päiväkotiura hiukan yli 1 v , mutta voin jäädä tekemään 4-päiväistä viikkoa. Elämä on...

Vierailija
8/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi meni päiväkotiin kun oli yli 2 vuotta ja esikoisen ikä lähenteli 4 vuotta

Vierailija
9/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ikä. Sopeutui erinomaisesti.

Vierailija
10/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein esikoisen hoitoon.