Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sukusi ja ystäväsi reagoisivat, jos saisit mustan lapsen?

Vierailija
14.01.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en voi saada lasta enää. Mitä väliä lapsen värillä on? Lapsi kuin lapsi on ihana ja pääasia, että on lapsi

Vierailija
2/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomieheni on valkoihoinen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kun on tummaihoinen...

Vierailija
4/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ei-liitossa, niin isän puolensuku vaikenis lapsesta, mutta puhuisivat selän takana. Äidin suku puhuis selän takana ja vasten naamaa ja kyselis isästä. Jos isä ois kuvioissa, voisi olla vielä vaikeampi tilanne. Ovat sen verran vanhaa porukkaa, että ajattelevat turhankin mustavlkoisesti.

Vierailija
5/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolleni, joka aiheesta yritti jäkättää tein selväksi, että jos haluaa minua nähdä on parempi, ettei millään tekosyyllä hauku kumppaniani (ei todellakaan edes ollut vielä tavannut kumppaniani kun jo aiheesta motkotti). Sen jälkeen on sukuni ainakin minun kuullen antaneet moisten aiheiden olla. Lapsia meillä rakastaa kaikki. Mummoni, se sama motkottaja, leikkii kesäisin pihalla naapurin tummaihoisten lasten kanssa ja jutustelee mukavia rouvan kanssa.

Vierailija
6/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sainkin sitten aasialaisen.

Vierailija
7/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä onko oma mies tummaihoinen vai ei. Minusta tuntuisi ihan oudolta ajatulselta että joku suhtautuisi jotenkin eri tavalla lapseeni jos hän on minun ja mieheni näköinen taikka adoptoitu. Sitten jos oisin käynyt vieraissa niin kai sitä nyt vähemmästäkin olisi seliteltävää mutta en usko että se suhtautumisessa lapseen tulisi esiin.

Jotenkin outo kysymys minun näkökulmastani.

Vierailija
8/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS synnytyksessä ilmenisi, että lapsi on musta, antaisin sen pois.

jättäisin laitokselle.

Vierailija
9/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotettavissa. Rakastaisivat lasta ihan niin kuin ketä tahansa suloista lasta rakastetaan.

Tietysti tässä nykyisessä tilanteessa taustalla täytyisi olla aviomiehen pettäminen, joten minua ei tuskin katsottaisi kovin hyvällä...

Vierailija
10/10 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisi nimenomaan siitä että lapsesta näkisi aika selvästi, ettei olisi mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi