Missä se laukku-Leena menee?
Onko kukaan nähnyt ja millon viimeksi? Se nainen joka rahtaa niitä pussei.
http://yle.fi/uutiset/sivulliset_huolestuivat_vaeltavan_laukku-leenan_kunnosta/6431186
Kommentit (558)
Pääkadun laidalla Karkkilassa edelleen.
Joo, toivottavasti häipyy nyt lopultakin!
Eikö tuosta perkeleestä nyt millään pääse eroon? Helvetin mikäliemarttyyri.
Vieläkö Leena majailee karkkilassa?
Peseytyykö tai peseekö jossain vaatteitaan?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:23"]Kohta 2kk ollu täällä Karkkilassa, argh, ärsyttävä!
[/quote]
Kerrotko hieman, miten Leena on ärsyttänyt sinua, tai haitannut elämääsi.
Tänään 25.8 Fagerkullankadun ja Pusulantien risteyksessä havainto.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:43"]Leena nukkuu laukkujensa kanssa eikä itse pidä itseään ihmisparkana.
[/quote]
Eihän se omaa tilaansa tajua.
Pari viikkoa sitten otti aurinkoa karkkilassa kassien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 16:53"]
Tänään 25.8 Fagerkullankadun ja Pusulantien risteyksessä havainto.
[/quote]
Siis Karkkilassa.
Miten kummassa asetatte hänet Padasjoelle? Kunta muistaakseni aikoinaan tarjosi hänelle asunnon, joka ei kuitenkaan koskaan kelvannut, vaan tie kutsui.
Olen kuullut, että hän olisi taas kuollut, kuinkahan monta kertaa se on mahdollista ihmiselämässä?
Nyt on Leena Lammilla nähty. Tuossa tienpientareella keskustassa jutteli ihmisten kanssa. Kaikkia huhuja on kuulunut, mutta nyt niiltä voi sitten katkaista siivet!!
Onhan hän erikoinen persoona, mutta erilaisuus on rikkaus. Tsemppiä Leena!!
Kyllä on vielä elossa, oli 2.6.2014 Lammilla tienvarressa nyytit peitettynä pressulla
Hyvä :) Lopen tienoilla olen joskus hänet nähnyt.
Laukku Leenan näin just tuuloksen bussipysäkillä 13.7.2014 klo 11.00 kaikkine laukkuineen joten matka jatkuu
Joo eipä näkynyt 12-tiellä enää.. mihin lie siirtynyt.
Mä näin hänet bussipysäkillä Lammin tienoilla viime sunnuntaina eli 13.7. Ilmeisesti nousi jonkun pakun kyytiin koska sellainen oli pysäkillä.
Kun helteet alkoivat, Leena oli päässyt Lammin taajamasta 12-tien varteen asti. Sitten kerran näin linja-autopysäkillä Leenan tavaroiden vieressä pikkubussin (tai mahdollisesti invataksin?) ja sen jälkeen Leena siitä hävisi eikä ole Lammin suunnalla näkynyt. Epäilen, että sote-ihmiset kävivät Leenan hakemassa pois kuumuudesta. Ennen hänen "katoamistaan" näin hänen jonkun kerran puhelin korvalla. Luulen, että joku hänelle säännöllisesti soitteli ja kyseli vointia.
27.7.2015 Karkkilassa edelleen ja löytänyt hyvän paikan katoksen alta.