Missä se laukku-Leena menee?
Onko kukaan nähnyt ja millon viimeksi? Se nainen joka rahtaa niitä pussei.
http://yle.fi/uutiset/sivulliset_huolestuivat_vaeltavan_laukku-leenan_kunnosta/6431186
Kommentit (558)
21.9. Lopella, Nesteen ja S-marketin risteyksestä n. kilometri Forssaan päin, istui laukkuineen soratien varrella.
Mielenkiintoinen elämäntapa tällä Leenalla... Motiivi laukkukasan raahaamiseen mukana ei kyllä minulle avaudu. Vastaavassa tilanteessa mahduttaisin omaisuuden yhteen rinkkaan.
Lopella 54-tien varressa n. 3 kilsaa keskustasta. Tämä varma havainto viikon takaa. Matkaa kohti Forssaa???
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 10:06"]
Mielenkiintoinen elämäntapa tällä Leenalla... Motiivi laukkukasan raahaamiseen mukana ei kyllä minulle avaudu. Vastaavassa tilanteessa mahduttaisin omaisuuden yhteen rinkkaan.
[/quote]
Ei tarvitsekaan. Se on Leenan tyyli:). Jokainen taplatkoon omallaan. Ei häiriötä muille, minulle tai sinulle.
Kuinkahan monta laukkua , nyssykkää, pussia yms rahaa mukanaansa? Onks sillä mitään kärryjä niiden kuskaamiseen?
Talvellahan voi vetää niitä pulkilla:)
Ihan mielenkiinnosta...vaihtaako hän paikkaa useinkin? Millä hän kuljettaa niitä laukkuja kun niitä on niin paljon?
Siirtää kasseja yksitellen muutaman metrin kerrallaan. Pari kertaa olen Leenaan törmännyt. Ensimmäisellä kerralla luulin, että kyseessä on performanssi ja tavallaanhan se onkin. Kuten meillä kaikilla.
Nähty kantatiellä 54 Lopen kohdalla lähiaikoina
Kuukauden verran ollut tosiaan kantatie 54 varressa Lopella. Kassien määrä kasvanut jo varmaan yli 60. Kaljakärryllä näytti eilen niitä taas siirtävän 50m kerralla...
Onkohan Leena "uupunut",sillä on jokseenkin samoissa ympyröissä ollut yli kuukauden ja useimmiten istuskelee!?
Kyllä, nukkuu ulkona kesällä ja talvella laukkujensa lähellä ja hyvin pärjää. Hyvin voisi opettaa tuollainen elämäntyyli hiukan arvoja nykymaailman ihmisille kun kävisivät kokeilemassa. Upeaa Leena!
Kyseinen henkilö on nähty nyt viimeksi 3.-5.10.2014 Lopen 54-tiellä.
Mitä nainen syö ja missä nukkuu :(
Elo-syyskuun vaihteessa nähty Hämeenkoskella sekä Lopella
Elo-syyskuun vaihteessa nähty Hämeenkoskella sekä Lopella
Eilen viimeksi ajoimme hänen ohitseen kantatie 54:lla; Lopelta Forssaan päin parin kilometrin verran. Parissa viikossa hän oli päässyt eteenpäin vain kilometrin verran. Tuossa haastattelussahan hän toteaa olevansa jo vähän väsynyt. Toivottavasti antaisi jo periksi ja asettuisi asumaan sisätilohin. Valtavasti on kyllä hänellä lisääntynyt tuo laukkumäärä vuosien mittaan!
Mitä se tuossa voittaa? Ei mitään.
Lopella 19.9.2014 Forssaan päin menossa.