Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löllöpyllyt not 4-ever kolmanteen viikkoon!

14.01.2008 |

Moi! Alottelenpa taas uutta pinoa uuden viikon kunniaksi! Jos joku ei enää lueskellut edellsitä pinoa loppuun, niin kerronpa vielä, että laitoin sinne linkin sellaselle sivustolle, jossa paljon tietoa kaloreista ja niiden kulutuksesta ym. Ihan mielenkiinnon vuoksikin kivat sivut, vaikka ei jokaista suupalaa vartioisikaan...

Itselläni viime viikko siis oli todella surkea, mutta nyt taas olen palannut ruotuun häntä koipien välissä; koko viikonloppu meni tytön synttäriherkkuja napostellessa, joten alusta alottelen minä urakkaa...

Tänään takana reipas aamulenkki vaunuja työnnellen, joten nyt on taas parempi mielikin! Jaksaa taas laihduttaa tämän viikon ;D!

Ei vaan, nyt yritän ihan oikeasti tehdä jonkinlaista pesäeroa noihin herkkuihin, eli malttia opetteln myös herkuttelupäiviin... (nyt on tosi helppo puhua, kun kaksi sokerihumalaista päivää taas takana!)...palataan!!

Sinne kiloklubiin olen yrittänyt päästä sivulle, mutta on kovin aikaaviepää hommaa, eikä oikein tunnu toimivan edes kunnolla...tänne on mukavampi tulla!

Pitäiskö meidänkin muuten tehdä jotain listaa siitä, mistä kukakin on lähtenyt ja mikä on tavoite ja viikkopunnitusten tulos...? Vitosen pudottajat ainakin oli sellasta tehneet, siitä kyllä näki painon laskun hienosti jo parin viikon jälkeen... Mitäs ootte mieltä? Itseäni tällä hetkellä tosin moinen lista lähinnä ahdistaisi, kun paino on +1kg lähtöpainosta...jee. Mutta pidemmällä tähtäimellä omiakin tuloksia vois olla ihan jänskää seurailla...

Tsemppiä kaikille tällekin viikolle!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä meillä oli tänä viikonloppuna ne pojan lastenkutsut ja yllätys lastenherkkuja olikin vaikeampi olla ottamatta...sipsit,namit,jätskit yms. upposi kyllä äidinkin suuhun :( mullahan oli kyllä la herkuttelupäivä mutta rajansa kaikella...kävin kyllä sit eilen illalla puolen tunnin hikilenkin mutta jäi vähän morkkis ja kaiken lisäksi on jotenki muutenki ähky/huono olo!!!

kun vaan osais hillitä ettei periaate olis kaikki tai ei mitään!

Täytyy taas sitten ens viikolla käydä lenkillä ja syödä terveellisemmin...miks laihdutus ei voisi olla helppoa ja elimistö tottuisi ruokailumuutokseen vaikka päivässä!!!!

Tsemppiä kaikille ja liikunnan iloa :)

mango

Vierailija
22/25 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-o. Kyllä onkin sitten haasteellista mulle tuo herkuttelun lopettaminen. Torstain kutsuja jatkoin perjantaina, ja eilen (lauantaina) oli niin kurja ilma, että päätin leipoa sadepäivän kunniaksi pullaa (mikä loistava tekosyy!)...no, joka sorttia on sitten maisteltu, enemmän ja vähemmän, tänään sentään pysynyt järki kädessä, ja kohtuus ruokailuissa! Ensi viikolla ajattelinkin pitää herkkupäivän vasta sunnuntaina, niin jospa se arkeen palaaminenkin sujuisi helpommin (ja olisi heti edessä!). Saas nähdä kuin hullun käy...

Enpä sitten mitään väliaikapuntarointia harrastanutkaan, mennään nyt ihan rauhassa sinne ens perjantaihin. Huomenna heti aamusta spinniniin, joten kyllä se arki taas siitä...

Muuten, lueskelin tuolla joittenkin muitten pinoa, he olivat ihan kirjanneet omat syömisensä tänne " julkisuuteen" . Haluaisitteko kokeilla samaa? Voi olla, ettei tulis ihan niin paljoa syötyä, kun joka suupalan ilmoittais toisille? Samalla vois joku ehkä huomata toisen ja omia heikkoja kohtia (aina ei itse ehkä huomaa kaikkea) ja samaten poimia omaankin ruokavaliooon jotain hyviä ideoita ja juttuja...? Itse ajattelin, että voitais vaikka kokeilla jollakin viikolla, miltä tuntuis, ja onko kovin työlästä kirjoitella joka suupala ylös. Mitäs sanotte?

Tsemppiä taas kaikille, nää viikonloput pitäs kieltää kokonaan! ;D

-hiiriemo-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin sopii toi kirjaus homma, ainakin kantsii kokeilla...senhän vois aina sit päivän päätteeks kirjata!

mango

Vierailija
24/25 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin se yksi herkkupäivä venyi sitten moneksi päiväksi. Viime torstaina kun kävi taas vieraita niin piti varata herkkuja niitä varten mutta suurin osa tarjoilusta kuitenkin jäi meidän tuhottavaksi. Jääkaappi on pullollaan kakkuja joten dieettini on näyttänyt tältä..

Aamupala: Voileipä ja iso pala juustokakkua ja kahvia, lounas: Iso pala suklaakakkua ja kahvia, Iltaruoka: Riisiä ja kanaa :)

Ja välissä kourallisisa suklaarusinoita.

Kyllä tälläkin ruokavaliolla on paino näköjään pysynyt kurissa kun kävin tänä aamuna tarkistamassa puntarilla. Mutta oon kyllä tehnyt kävelylenkkejäkin....Oisko sitten niitten ansiota, että oon saanu herkutella näin paljon.

Vierailija
25/25 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välttämättä ehdi joka päivä syömisiä kirjaamaan, mutta eileinen oli aamupala:puuro, mehukiisseli ja kahvi

Lounas: Hernekeitto (itse tehty) ja pala ruisleipää ,välipala:kahvi ja pari kaurakeksiä, päivällinen: herne-maissi-paprika sekotus ja kananmunaa (keitetty) ja iltapala: kahvi, leipä ja rasvaton jogutti

Tämä päivä on pitkälti samanlainen ollut: Aamupala: kahvi, kiisseli, leipä

Lounas: Kalakeitto ja ruisleipä, välipala: Omena ja kahvi Ja kohta päivälliseksi taas kasviksia ja ja ruisleipää

Et sellasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän