Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuaaaaaa! Enkun luennoille huomenne!

Vierailija
14.01.2008 |

Minulla on kauhea kammo enkun tunneista koko koulkuhistorian ajalta. Nyt kun olen aloittanut yliopisto-opinnot, on pakollisena suoritettava jonkun verran enkkua. Olen kauhusta kankeana!!!!!! olen ollut aina huono siihen asti, että kesken lukion kävin vuoden Englannissa au pairina juuri sen vuoksi, että enkku parantuisi. Lukion enkku olikin sen jälkeen HUOMATTAVASTI helpompaa. Sain kerrankin tuntea olevani ihan hyvä. Nyt lukiostakin on jo monta vuotta aikaa ja sama vanha pelko nostelee päätään :/// asiaa ei yhtään helpota se, ettei kurssille tule ketään tuttua. Paritöitä pitää aina tehdä, joten eiköhän niitäkin ole taas luvassa :/ Hyvä puoli tässä on sentään se, että tämä kurssi on luetun ymmärtäminen (suullinen tulossa vata myöhemmin). Auttakaa! Mä olen ihan paineissa!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paineita. Hyvin se menee. Ja lupaathan, ettet enää anna kielitaidon homehtua?

Vierailija
2/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin väität.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin se on parantunut! Se mikä tässä niin pelottaa on ne enkun tunnit! Minulla on niin paljon patoumia niitä kohtaan!

ap

Vierailija
4/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hyvä huomio, joka on syytä pitää mielessä, niin varmaan menee paremmin!

ap

Vierailija
5/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kamala enkku-kammo. Huono siinä olen edelleen, mutta ei auta. Loppuopintojen tsemppaaja on ollut se, että kaikki enkut suoritettu! En voi luovuttaa muidenkaan osalta.

Vierailija
6/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkkuni on hillittömän surkea. Ylppäreissäkin vain nipin napin läpi!

Ruotsi on toinen peikko. Kurssi alkaa huomenna...

Vierailija
7/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pysty pitämään minkäänlaisia esitelmiä englanniksi :-( Yksi kurssi jäi kesken, kun en vaan yksinkertaisesti pystynyt menemään sinne eteen pitämään esitelmää ilman papereita, ajatuskin sai mut jo kauhusta kankeaksi... Huoh. En tiedä mitä tekisin, sillä ajatus esitelmästä tuntuu siltä kuin puukkoa työnnettäis rintaan, mutta pakko se kurssi on jotenkin suorittaa. Muuten en sosiaalisista peloista kärsi, mutta...

Vierailija
8/8 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..voihan se ollakkin edessä ://

Pelkkä esittäytyminenkin pelottaa. Toivottavasti ei tarvitsisi. Mutta luulen kyllä että tarvii..

Ruotsi ei pelota, mutta se on kyllä päässyt tosissaan unohtumaan. Hassua että se mitä osaa paaaaaaaljon paremmin pelottaa kamalasti, mut se mitä ei osaa yhtään ei myöskään pelota (juuri)yhtään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme