Muita, jotka käyvät suihkussa vain pestäkseen hiuksensa?
Pesen hiukseni kahden päivän välein, muulloin en mene suihkuun. Alapesun teen bideesuihkulla päivittäin ja kasvot pesen lavuaarissa aamuin illoin, samoin kainalot tarpeen mukaan. En ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät suihkussa muuten vaan, ilman tukanpesua! Eihän se tunnu pesulta, jos ei päätä kastele!
Kommentit (5)
Suihkussa en käy joka pv, koska mulla on kuiva iho joka meneee huonoon kuntoon päivittäisen lotrauksen seurauksena. Lisäksi en hikoile juurikaan.
Harvinaisen rasvottuva tukka! Vaikka illalla pesisin, niin aamulla paskanen... Joten suihkussa käyn vaan sen takia. Vielä kun oli lyhyet hiukset saatoin pestä ne lavuaarissa, nyt kun on pidennys, niin turhan vaikeeta.
Nautin siitä=)
Ja kastelen joka kerta hiukseni vaikken niintä shampoolla joka kerta pesekään.
En todellakaan ymmärrä ihmistä joka käy vain joka toinen pv. suihkussa.
Mulla tukka rasvottuu nopeasti, mutta kroppaa ei kyllä tarvitsisi pestä näinkään usein, sillä en juurikaan hikoile eikä se hiki ainakaan haise. Alapään, naaman ja kädet pesen toki erikseen.
ja en kyllä mitään alapesua suorita päivittän... Miksi? Alapesun suoritan suihkujen välissä VAIN jos on jotain ongelmaa tai olen aikeissa harrasta seksiä ;D