Raskaana, haluaisin abortin ja miehelle kuulemma ihan sama. Ei siis halua painostaa mua mihinkään suuntaan.
Kumpikin ratkaisu on miehelle ihan ok.
Tosi typerä tilanne, että pitää yksin päättää näin iso asia. Miksei se voi sanoa edes puolta sanaa johonkin suuntaan?
Kommentit (5)
Sillä kyseessä on sinun kroppasi, sinun elämäsi ja sen kanssa sinun nyt täytyy elää. Jos siis haluat abortin niin tee se. Voi olla, että se kaduttaa myöhemmin, mutta ei ole oikein tehdä lasta jota et halua vaikka luultavasti rakastaisitkin lastasi enemmän kuin mitään muuta.
Jos minulta kysyisit mielipidettä niin minä sanoisin, että pidä lapsi. Abortti ei ole ehkäisykeino. Vastuu lapsesta on suuri, mutta se voi muuttaa elämääsi parempaan suuntaan sillä lapsi tuo vastuun lisäksi myös merkitystä elämääsi.
ruudulta missä sikiö on/ liikkuu ja miten sydän sykkii (näkyi aivan selvästi). Mutta en ollut aborttia hakemassa.
Olet itse päättänyt mitä haluaisit (ainakin otsikossa niin sanot) ja mies hyväksyy tekemäsi ratkaisun, oli se mikä hyvänsä. Olisit ilmeisesti halunnut, että miehesi " puhuu sinut ympäri" pitämään lapsen?
Fiksu mies. Kun joka tapauksessa se on sun keho ja itse kannat suurimman osan päätöksestä, teet mitä tahansa. Hän ei halua vaikuttaa sun mielipiteeseen.