Apua? Viallinenko?
Eli tein raskaustestin vaikka menkat loppui viikko sitten, mutta kun on joka päiväistä alamahan nipistelyä ja menkkamaista jomotusta.
Testi näytti yhtä viivaa, mutta se viiva oli väärässä paikassa. Siis ohjeessa on että ylin viiva on kontrolliviiva ja alempi on testi viiva. kuitenkin testiin tuli vain yksi viiva sen testi viivan paikalle. ja se on aika hailakka,eikä tumman punainen.
MItä tässä sit pitäisi luulla? Onko kelleen käynyt samalla lailla?
Kommentit (3)
Osta uusi testi.. Voi olla että ostamasi testi oli viallinen. Niitä saatuu matkan varrelle välillä. Itse olen ostanut mm testin jonka paketti oli tyhjä :) Ja pari testiä ovat olleet viallisia. Ota testi mukaan apteekkiin, jos tallella ja kokeile jos saisit uuden sen tilalle veloituksetta.
Kuvaamasi oireet voi olla esim ovulaation liittyviä.
Tarkoitin sitä että multa on mennyt luotto halpistestejä kohtaan, olen saanut niillä pari väärää tulosta, mutta kalliimmalla pian perään oikean. Heitin vain tuo, kun en tiennyt mitä testiä ap oli käyttänyt. Olisi tietysti pitänyt vähän selittää :)
Maaria
Kontrolliviivahan on nimenomaan sitä varten, että siitä näkee testin toimivan oikein. Hanki uusi... Laatu maksaa.
Maaria