Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Kysymys seksuaalisesta haluttomuudesta

Vierailija
12.01.2008 |

Nyt tilanne on niin paha, että pakko hakea jostain apua. Menenkö lääkäriin, seksuaaliterapeutille vai minne??

Eli kyse on mun haluttomuudesta. Ei kiinnosta piste. Kun mies hyväilee mua, se ei tunnu mitenkään erikoiselta, ei kiihota. Eikä se ole miehen syy, hän kyllä " osaa asiansa" ja haluaa pitää mua hyvänä. Mulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta tai tarvetta seksiin, en masturboikaan. Mä en näe siinä mitään " pointtia" , vie vaan turhaa aikaa ja mä en saa siitä mitään. Tää ei voi jatkua näin. ;((((

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempi tai vähempi, ellei tämä ole sen jälkikaikuja. ap

Vierailija
2/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikokeella katsovat hormonitason käsittääkseni. Sitten jos siellä puolella kaikki kunnossa, hän voi pistää eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillereitä? voisitko kokeilla itsesi tyydyttämistä? en oikein osaa sanoa mistä neuvoa voi kysyä mutta googlaa vaikka. onhan se hölmöä jos joku peruslääkäri vaan hymähtelee sulle kun menet ongelman takia lääkäriin :)

Vierailija
4/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana 7 vuoden haluttomuus. Paino on noussut 40kg, parta alkanut kasvaa viimeisen parin vuoden aikana ja kuukautiskieto on yli 50 päivää. Mikä sitten mahtaa mullakin olla..

Vierailija
5/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kanssa on vähän sillai, että vaatii muutamia kertoja ennen kuin itse alkaa touhu kiinnostamaan. Osta dildo, leikittele itselläsi yksinäsi, sitten kun olet valmis niin miehen kanssa

Vierailija
6/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakasteltiin miehen kanssa ja oli hyvä asento, mutta se ei kiihottanut mitenkään. Miehen kosketus tuntui hyvältä, mutta vaan kivalta. Mun keho ei ole sillä tavalla herkkä, mikään ei kiihota. ap

Vierailija
7/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttomuutta.

Vierailija
8/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä painottaisin kans tätä että syödessä nälkä kasvaa... jos jotenkin pääsisit tyydyttävään tilanteeseen itsesi kanssa niin se voisi helpottaa miehen kanssa olemista myös. mutta jos oikeasti vaivaivaa eikä käynnisty niin sitten vaan lääkäriin... tuskin yleislääkäri osaa kauheasti neuvoa?

Vierailija
9/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet käyttänyt, onko haluttomuus ilmennyt sen jälkeen?

Rengas voi nimittäin myös aiheuttaa haluttomuutta.

Tai syönyt masennuslääkkeitä, jotka voivat myös aiheuttaa haluttomuutta?

Vierailija
10/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on vissiin aika lyhyt aika yleensä masennuslääkkeiden syömiselle. Sairastuin masennukseen uupumuksen ja univaikeuksien kautta (vähän nukkuva vauva). Viimeiset 1,5 v on ollut meille tosi vaikeaa aikaa. Ja seksi ja parisuhde muutenkin jääneet taka-alalle. ap

Vierailija
11/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli juuri rengas ja just tollanen olo. Jopa siinä määrin, että kosketus saattoi tuntua alussa ällöttävältä. Lopetin renkaan ja hops vaan, nyt se taitaa olla mies, jolla on sillon tällön " pää kipeenä" tmv ;)

Lisäksi voi olla vielä jälkijuttuja masennuksesta tai siihen syömistä lääkkeistäsi.

Vierailija
12/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. Olen varma, että traumatisoiduin jotenkin siitä vaikeasta synnytyksestä ja masennuinkin, kun näin jälkikätee ajattelen.

Haluttomuutta kesti jopa pari vuotta, eikä siihen auttanut mitkään poppakonstit. Olin siis ennen ekaa raskautta aivan normaali ja rakastin seksiä, kiihotuin helposti jne.

Vierailija
13/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tuttu parteneri, ei se kiihota pitemmän päälle. Alkukiihko on vain eräänlaista jännitystä kun ollaan vieraan ihmisen kanssa niin lähekkäin.

Vierailija
14/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on takana 7 vuoden haluttomuus. Paino on noussut 40kg, parta alkanut kasvaa viimeisen parin vuoden aikana ja kuukautiskieto on yli 50 päivää. Mikä sitten mahtaa mullakin olla..

Vierailija
15/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta meille ei olis ihan hirveetä vaikka tulis vielä lapsi, vaikka ei kyllä sitä todellakaan yritetä. Tällä " ehkäsyllä" ollaan kuitenkin pärjätty yhteensä 4 vuotta.

Mutta tämä on oikeesti hankala juttu, koska sillon kun mulla on joku hormonaalinen ehkäsy, niin seksiä tulee harrastettua ehkä kerran kuussa. Eli tuntuu älyttömältä sen takia kärsiä kaikista niistä sivuvaikutuksista, joita saan. Ja sitten kun en käytä ko. muotoa niin sillon sitä vasta tarviskin. Kuparikierukkaa en halua, koska menkkojen kanssa muutenkin ongelma. Jos joku kuitenkin pitäis valita, niin varmaan olis sitten toi kuparikierukka.

Vierailija
16/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän