Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummilta synttärilahja 5 vuotiaalle

Vierailija
12.01.2008 |

my littel pony siirtotarrakirja ja karkkipussi

onko vähän halppis?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en pahastuisi, ja taidankin olla vähän snobi?

Vierailija
2/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää opettaa lapsille, että kummit on lahjakoneita, jotka tuovat ihan sikakalliita lahjoja tai antavat rahaa?

Itse en odotakaan kummeilta lahjoja, ne ovat vain bonusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 5-vuotias oli aivan innoissaan kun sai kummeiltaan lahjaksi siirtotarrakirjan, kun oli juuri sellaista toivonutkin...

Vierailija
4/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse en kehtaisi alle 25e lahjaa viedä.

nro.3

Vierailija
5/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotias on varmasti innoissaan puuhakirjasta, tarrakirjasta tms lahjasta joilla voi tehdä jotain. Meillä kummit yrittävät viettää aikaa lapsien kanssa ja he järjestävät Kummi-päiviä milloin he keksivät jotain puuhaa yhdessä lapsen kanssa. Minä arvostan noita Kummi-päiviä paljon enemmän kuin kalliita lahjoja.

Vierailija
6/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sinusta kummit lahjamaatteja?

Minusta tärkeämpää on muistamine, kuin se mitä joku tavara maksaa.

Vierailija
7/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna ketuttaa kun nuorimman lapsen kummi ei tuo muuta kuin lauantai pussin.. muut lapset sitten esittelevät omia hienoja lelujaan mitä saivat kummeiltaan.. meillä on 4 lahjaa lasta kohden kummeilta, isovanhemmilta ja meiltä vanhemmilta..

Näin ollen nuorin lapsi saa vain nuo 3 lahjaa.. harmistuksen näkee joka kerta..

Vierailija
8/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta poloiselle yksi lahja enemmän kuin muille...

TAi sitten opetet kuopukselle, että tätä se elämä on.

Vierailija
9/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei saanut mitään...

Ilmeisesti tammikuun synttärit kuitattiin joululahjalla.

No onneks 5 vee huomioinut asiaa.

Vierailija
10/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kuusi (!) kummilasta, ei millään pysty laittaan kalliita lahjoja varsinkin kun itse on hoitovapaalla.

Mutta mut ehkä onkin valittu siksi, kun TEEN asioita kummilasten kanssa sen sijaan että hyyräisin ylihinnoiteltuja muovilärpäkkeitä lastenhuoneen täytteeksi.

Multa todellakin saa 5 euron lahjoja tulevaisuudessakin :)

Vierailija
11/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se esim 30 euroo maksanut lahja olis välttämättä ollut lapsen mielestä yhtään parempi

Vierailija
12/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus on tärkein, ja arvokkain lahja on yhdessä vietetty aika!

Vierailija
13/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä lapsen kaverit sitten voi tuoda.

ei ole ok ellei kummilla ole jotain syytä, hoitovapaalla tms

Vierailija
14/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me odotellaan huomiseksi tyttären kummeja käymään kun eivät päässeet synttäreille. Odotettavissa on että tuovat jonkun lahjan, mutta minulle ei ole väliä mitä lapsi saa. Eikä hänellekään.

Tarrat on meidän tytön " aarteita" eli tarralahjan tuoja on aivan huippuihana ja vielä jos siihen päälle saa karkkiPUSSIN niin johan on! Tyttö kun ei koskaan ole saanut omaa karkkipussia niin voisi olla melkoisen leveä hymy naamalla=)

Vierailija
15/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaisen sydämen muotoisen saippuapalan ja muovihelmet. Tyttäreni oli niistä niin iloinen. Oma saippua ja helmet olivat kunnon aarre! Tuskinpa oli maksanut niistä edes sitä 5 euroa, mutta tytön sai niillä ilahtuneeksi.

Paketissa oli myös my little pony -pyjama, prinsessat -käsipyyhkeitä 2kpl, hello kitty -mekko ja sukkikset. Näihin olikin sitten mennyt euro poikineen, mutta eivät saaneet samaa huomiota kuin saippua ja helmet. Sanoinkin kummitädille, että ensi kerralla säästää rahansa, kun lapsi on noin pieneen tyytyväinen. :) (Minun henk. koht. ei olisi liikuttanut vähääkään, vaikka lapsi olisi saanut vain sen saippuan ja helmet. Äitinä olen tietysti ilahtunut vaatelahjoistakin, eipähän minun tarvitse ostaa niin paljoa, mutta se ei ole kummien tehtävä.)

Vierailija
16/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa tarjoustalossa pari euroa. Kummit kysyi mitä poika toivoo ja vaikka lista oli tosi lyhyt, nuo oli lähes ainoat listalla, joka osuu opiskelijakummien budjettiin. He sitten hieman häpeillen tuli juhliin pienen lahjansa kanssa. Mutta lapsi, 7v, oli aidosti iloinen kun sai toivomansa korttipakan. Jälkeenpäin vielä kertoi kaikille, että MINUN KUMMIT toi nuo kortit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi