Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti-tytär -päivään vinkkejä

12.01.2008 |

Minulla on 4-vuotias tyttö, joka on kaikessa suhteessa prinsessa. Hän rakastaa helyjä, vaaleanpunaista, kruunuja yms. kaikkea mikä liittyy prinsessoihin.

En ole itse ikinä pitänyt vaaleanpunaisesta, helyistä, mekoista yms ja eniten inhoan kaupoissa käyntiä, varsinkin vaatekaupoissa kiertämistä. Käytännössä kaikki vaatehankinnat meillä tehdään postimyynnin kautta tai jossakin marketissa, josta ne saa muiden päivittäisostosten kanssa (tuntuu, että saan näppyjä, jos joudun kiertelemään kaupoissa). Tietenkin tyttöni toiveiden mukaan hänellä on vaaleanpunaisia vaatteita, kruunu, prinsessaleluja ja joitakin helyjä on hankittu.

Haluaisin perinteistä poiketen viettää vain tyttöni kanssa päivän kahdestaan, joka ei olisi perinteinen (leikkiminen, pelaaminen yms). Tarvitsen apua eli antakaa joku tyttöjen jutuissa harjaantuneempi vinkkejä, mitä keksisin, jotta saisin päivästä tytölle prinsessamaisen. En halua viettää päivää pelkästään omassa kotona.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea sitä mitä sinä inhoat ja odotan kuumeisesti, että 1,5-vuotiaan tyttöni kanssa päästään tekemään " tyttöjen" juttuja ;).

Miksette kävisi tämän kerran jossakin kivassa vaatekaupassa, josta tyttö voisi valita jotain ihanaa, vaaleanpunaista. Tai ostamassa vaikka kynsilakkaa tai jotain pienille suunnattua kosmetiikkaa (hyvälle tuoksuvaa huulirasvaa tms.). Käydä kampaajalla? Tai voisihan tyttöjen päivän viettää elokuvissakin?

Vierailija
2/5 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Oih...mukavalta kuulostaa ideana tuollainen tyttöjen päivä:) Voisitte vaikka pa ensin tehdä yhdessä hyvän aamupalan (jotain vähän erilaista kuin arkiaamuina), käydä ulkona leikkimässä kahdestaan ja sitten laittautua näteiksi ja lähteä esim. elokuviin, syömään johonkin (ravintolaan/ pikaruokapaikkaan/patonkipaikkaan), kampaajalle, kynsienlaittoon, shoppailemaan (vaikka et siitä itse niin pitänytkään) tai käytte jotain mukavaa lapsia kiinnostavaa " nähtävyyttä" ihastelemassa... Sitten kotiin herkuttelemaan jollain hyvällä välipalalla (esim. teette hulppeat jätskiannokset), lueskelemaan kirjoja, katsomaan kiva leffa tai ihan vaan löhöilemään :D

Uskoisin, että lapselle on tärkeintä ihan vaan se YHDESSÄ oleminen ja touhuaminen... Varmasti kaikki on kivaa, kun yhdessä tehdään:)

Mukavaa tyttöjen päivää!

~ ♥ ~ Viipuli ja pikku-Julius, kohta 10 kk ~ ♥ ~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Niin, unohtui... Olisikohan tytöstä mukavaa sellainen, että ennen kun lähdette johonkin " ulos" voisitte tehdä toisistanne nättejä:)? Eli tyttö saisi valita äidille kivat vaatteet (voisi antaa hänelle vaikka muutaman asukokonaisuuden, joista valita) ja sitten kammata äidin hiukset ja laittaa vähän meikkiä tälle :D Hän saisi siis toimia stylistina, äidin tärkeänä apulaisena:)

Vierailija
4/5 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten olisi esim. käytni ratsastustallilla ponitalutuksessa ja sen jälkeen päivällinen kahdestaan (välillä toki täytyy käydä kotona pesulla ja vaatteet vaihtamassa). Taikka uimahalliretki ja kahvilakäynti. Tai retki Porvooseen lelumuseoon ja siellä ruokailu etanaravintolassa.

Medän lapset rakastaa myös leipomista äidin kanssa kahdestaan!

Vierailija
5/5 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille vinkeistä. Todellakaan ei ole tarkoitus mennä minun ehdoillani, vaan haluan tytölle sellaisen päivän, jossa hän saa tuntea, että kaikki on prinsessamaista. Totuus on kuitenkin se, että nautin itse kaikista eniten kun tyttöni on iloinen.

Saan aivan varmasti koottua kivan päivän vinkkien avulla. Kiitos!