Menkkakivut selässä rv 18 - pitääkö huolestua
Siinä se kysymys tulikin eli muutamana päivänä on tuntunut menkkamaista jomotusta selässä, ei missään muualla. Maha ei kovetu, eikä mitään ihmeellistä tapahdu, kunhan välillä särkyilee menkkamaisesti ja vain selässä.
Pitääkö tuosta huolestua? Luulin, että tällaisia kipuja tulee selkään vasta supistusten yhteydessä ja sitten mennäänkin laitokselle...
Kommentit (2)
en tiedä muistatko..mutta tuolla Kesänupuissa mä kirjotin ihan samaa muutama viikko sitten kun olin rv 17 paikkeilla.
Mulla tuntui outoja menkkamaisia tuntemuksia, alavatsalla sekä selän puolella. Joku mulle sanoi että jonkin sortin supistuksia ovat mutta sit kuulemma kun eivät kivulaita ole, ovat silloin ns.vaarattomia supistuksia.
Mä sit vaan lepäsin kovasti niin meni ohi. Pari päivää sitä kesti. Nyt ei oo mitään vastaavaa ollut yli 2 viikkoon enää.
Toivottavasti tästä sepustuksesta on edes jotain apuja.. :)
a_j 19+2
mä kävin torstaina neuvolassa, ja valitin myöskin menkkamaista oloa. se kuulemma voi tarkoittaa liian aikaisia oikeita supistuksia. ilmeisesti ei kuitenkaan kauhean vakavaa, kun sain lääkärin vasta parin viikon päästä, ja ohjeen ottaa yhteyttä heti, jos muuttuu kivuliaammaksi. mulla siis viikkoja nyt 25+1. neuvoksi sain lepoa ja paljon nestettä.