Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on Ihanien Naisten Häpeilemätön Omakehuketju eli I.N.H.O.!

Vierailija
12.01.2008 |

Ei mitään miinuksia tähän pinoon, kerrot vain parhaat puolesi!

Kuka aloittaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat iso rinnat, (ilman liivejä hienot riippurinnat). mahtavan paksu tukka (likaisena just sellainen liimaletti niinkuin suurimmalla osalla suomalaisia), housut kokoa 38 (mahaa sisäänvetäen menee koko 38, muuten on todellakin isompi ja mahtavampi). Siinäpä ne minun totuudet, muita odotellessa :=)

Vierailija
2/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mahtavan ihana ilmestys, etenkin jos jaksan tehdä aamulla muutakin kuin harjata hampaat. Omaan pitkät ja paksut hyväkuntoiset hiukset, sirot kasvot ja sopusuhtaisen kropan. Koulutusta löytyy ja hyvä työ. Olen positiivinen jokapaikan ilopilleri. Rakastan elämää! :D

Vain pinnalliset kusipäämiehet eivät ihastu minuun, ja olen siitä ylpeä. Hihii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, lisää näitä, siskot! :D

Vierailija
4/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pidetään yleensä ottaen aina. Tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, olen sosiaalisesti erittäin lahjakas. Huumorintajuni on huippuluokkaa!

Vierailija
5/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot puoleni kuitenkin jyräävät nämä jutut alleen:(

Vierailija
6/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hän on yleensä ainoa, joka pitää häntä ihanana naisena.

Tosi on.

Vierailija
7/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä itsetunto, todella seksikkäät huulet ja kauniinmuotoiset isohkot silmät. Olen taitava kirjoittaja, verbaalista lahjakkuutta löytyy ja olen hyvä siinä mitä teen. Olen huumorintajuinen, kohtuullisen älykäs ja hyvä väittelemään =)

Vierailija
8/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kroppa säilynyt mitoissa raskauden jälkeenkin, tissit on aina ollu pienet, mutta panostan perseeseen ja muuhun kroppaan...

- saan opiskella kahta alaa, ei mitään perusjamppojen kouluja kumpikaan

- tehokas ajankäyttäjä

- epäitsekkyys (luen tämän kyllä myös huonoksi puoleksi)

- muut väittää, että olen aina iloinen ja positiivinen (en kyllä oman pääni sisällä, mut kiva jos ulospäin siltä näyttää)

- olen selvinnyt nuorena yh:na, vaikka moni ei uskonut

- osaan kokata

- osaan tehdä käsitöitä

- olen musiikillisesti lahjakas

eipä tuu muuta mieleen. kyllä siihen miinuslistaan aina löytää vaikka väkisin.

Vierailija
9/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvätuloinen, akateemisesti koulutettu, erityisen isorintainen ja pienipeppuinen, pitkät vaaleat paksut hiukset ja kauniit säihkysilmät ja osaan sujuvasti seitsemää kieltä ja montaa muuta alkeet. Erityistaitojani on joka alalla mihin vain jaksan innostua. Mutta minun ei välttämättä tarvitse tehdä mitään muuta kuin käydä kynsiäni viilauttamassa ja lukuisien ystävieni kanssa shoppailemassa merkkiliikkeissä ja nauttimassa espressoja ja kuntosalilla, sillä minulla on erittäin hyvätuloinen komea mies, joka on fiksu ja karismaattinen ja hauska seuralainen. Ja meillä on kauniit erityislahjakkaat rauhalliset lapset.

Vierailija
10/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista on vaikea laittaa paremmaksi.

Itse olen kohtuullisen näköinen, normaalipainonen mukava ja luotettava nainen. Teen hyvää ruokaa ja minulla on rautaiset hermot oman lapsen kiukutteluille. En ryyppää, en rähjää, mielenterveys on ok ja minua arvostetaan työpaikalla. Olen harrastanut säännöllisesti liikuntaa muutaman kuukauden ja se tuntuu hyvältä. Rahaa on niin paljon, että selviän laskuista ja kaupasta. Minulla on paljon ihania ystäviä ja luotettava mies. Nukun yöni hyvin.

Vierailija
11/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
12/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aivan käsittämättömän kaunis omissa häissäni! täydellinen meikki, kampaus, ihana puku ja muutenkin hehkuin onnea ja kauneutta.

:)

Vierailija
13/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on isot täydellisen muotoiset rinnat, kapea lantio, pyöreä takapuoli, mahtava huumorintaju, olen kirjallisesti lahjakas ja hyvä väittelemään, olen fiksu, musiikillisesti lahjakas ja itsenäinen.

Koulutuksella en vielä pääse kehuskelemaan, mutta voin toivottavasti tulla loppukesästä lesoilemaan sillä, että olen päässyt sisään Helsingin oikeustieteelliseen :)

Vierailija
14/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vaalea pitkä tukka

-170/60, timmi urheilullinen kroppa

-Hyvä tyylitaju ja maku sekä pukeutumisessa että sisustamisessa (kaikki aina ihastelee!)

-Huoliteltu olemus: pukeutuminen ja meikki kauniit

-Ammatti sekä akateeminen tutkinto

-Kunnianhimoinen

Vierailija
15/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis, sähäkkä, nokkela ja positiivinen ilmestys. Ihmiset, tutut ja tuntemattomat viihtyvät seurassani.

Olen paras mahdollinen äiti suloiselle lapselleni ja paras mahdollinen vaimo ihanalle miehelleni.

Vierailija
16/16 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen ja keskityn ystävieni asioihin ja PYYDETTÄESSÄ annan vinkkejä ongelmiin.

Autan aina JOS apua tarvitaan.

En tuppaudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän