Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääk! Miten äiti selviää uimahallireissusta paleltumatta???! Kävisin

Vierailija
11.01.2008 |

mielelläni 2v ja 4vuotiaitten poikieni kanssa uimassa mutta ongelmana on se että mä olen siellä aina aivan jäässä. Hampaat kalisee ja on tuskaista. Onko kukaan keksinyt miten välttyä palelemasta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. toinen, joka inhoaa julkista nakuilua

Vierailija
2/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen osaa uida, toisella kellukkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vielä t-paita uimapuvun päälle.

Vierailija
4/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käytetään nimittäin uimapukua.

Jos taas viittaatte suihkuosioon, niin sama asiahan on missä tahansa sisäliikuntapaikassa. Oli kyseessä sitten jumppa, spinning, sulkapallo, sähly, seinäkiipeily tai sisäpyöräily, suihkussa on pakko ottaa vaatteet pois. Jos ei sitä kestä, niin kannattaa rajoittaa liikuntaa lenkkeilyyn ja muihin ulkolajeihin.

Vierailija
5/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tehdään yleensä jotain yhdessä.

Vierailija
6/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmia palelemisen suhteen. Yritimme ensin uimahallia, mutta eihän siitä mitään tullut. Mukana ollut aikuinen paleli koko ajan.

Vierailija
7/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seison tai istun paikoillani, alan palella. Samalla saan ' vesijumppaa' kun vahtaan 2 vuotiasta uiden, välillä häntä selässä kuskaten:)

Tosin sen verran olen palelija, että valitsen uimahallin, missä lämminvesiallas ja mieluusti vielä tosi lämmin poreallas, kuten Itiksen halli, vaikka muuten onkin kylmä halli.

Vierailija
8/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lapseni on jo niin iso, että käy itse, jos haluaa! Itse inhoan uimahalleja ja ylipäätään julkista alastomana esiintymistä. Missä on kirjoitettu, että uimahalleissa on pakko käydä...

Vierailija
9/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Missä on kirjoitettu, että uimahalleissa on pakko käydä...

T. yksi, jolla ei tod ole hyvä kroppa mutta silti koko elämänsä käynyt uimahalleissa itseään yhtään häpeilemättä.

Vesi on elementtinä ihanaa, en voisi kuvitellakkaan, että minun uintini olisi muutaman kesäpäivän lämmittävän veden varassa.

Vierailija
10/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: se kylpylöiden puolesta puhuja

Kyllä nolottaa :(

Vierailija
11/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paleltuu kuoliaaksi heti! Pikku-allas on oikeasti PIENI!

Vierailija
12/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki saaristossa, ja uin siellä meressä aivan mielelläni. Rakastan vettä elementtinä, mutta en halua esitellä itseäni nakuna ventovieraille uimahallissa saati kylpylässä.

Vierailija
13/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lyhythihainen ja lyhytlahkeinen, paljastelua yhtä paljon kun sortseissa ja t-paidassa ja pitää taatusti lämpimänä. p.s. se nakupelkääjä voi mennä vessaan riisumaan sen ja pukeutukoot siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi