Ääk! Miten äiti selviää uimahallireissusta paleltumatta???! Kävisin
mielelläni 2v ja 4vuotiaitten poikieni kanssa uimassa mutta ongelmana on se että mä olen siellä aina aivan jäässä. Hampaat kalisee ja on tuskaista. Onko kukaan keksinyt miten välttyä palelemasta.
Kommentit (13)
toinen osaa uida, toisella kellukkeet.
vaikka vielä t-paita uimapuvun päälle.
Siellä käytetään nimittäin uimapukua.
Jos taas viittaatte suihkuosioon, niin sama asiahan on missä tahansa sisäliikuntapaikassa. Oli kyseessä sitten jumppa, spinning, sulkapallo, sähly, seinäkiipeily tai sisäpyöräily, suihkussa on pakko ottaa vaatteet pois. Jos ei sitä kestä, niin kannattaa rajoittaa liikuntaa lenkkeilyyn ja muihin ulkolajeihin.
niin tehdään yleensä jotain yhdessä.
Ei ole ollut ongelmia palelemisen suhteen. Yritimme ensin uimahallia, mutta eihän siitä mitään tullut. Mukana ollut aikuinen paleli koko ajan.
Jos seison tai istun paikoillani, alan palella. Samalla saan ' vesijumppaa' kun vahtaan 2 vuotiasta uiden, välillä häntä selässä kuskaten:)
Tosin sen verran olen palelija, että valitsen uimahallin, missä lämminvesiallas ja mieluusti vielä tosi lämmin poreallas, kuten Itiksen halli, vaikka muuten onkin kylmä halli.
onneksi lapseni on jo niin iso, että käy itse, jos haluaa! Itse inhoan uimahalleja ja ylipäätään julkista alastomana esiintymistä. Missä on kirjoitettu, että uimahalleissa on pakko käydä...
Vierailija:
. Missä on kirjoitettu, että uimahalleissa on pakko käydä...
T. yksi, jolla ei tod ole hyvä kroppa mutta silti koko elämänsä käynyt uimahalleissa itseään yhtään häpeilemättä.
Vesi on elementtinä ihanaa, en voisi kuvitellakkaan, että minun uintini olisi muutaman kesäpäivän lämmittävän veden varassa.
T: se kylpylöiden puolesta puhuja
Kyllä nolottaa :(
niin paleltuu kuoliaaksi heti! Pikku-allas on oikeasti PIENI!
Meillä on mökki saaristossa, ja uin siellä meressä aivan mielelläni. Rakastan vettä elementtinä, mutta en halua esitellä itseäni nakuna ventovieraille uimahallissa saati kylpylässä.
Sellainen lyhythihainen ja lyhytlahkeinen, paljastelua yhtä paljon kun sortseissa ja t-paidassa ja pitää taatusti lämpimänä. p.s. se nakupelkääjä voi mennä vessaan riisumaan sen ja pukeutukoot siellä.
T. toinen, joka inhoaa julkista nakuilua