Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää ei ole nyt pilaa. Tyttö kakkas ja olen raskaana joten

Vierailija
11.01.2008 |

oksennan 110% varmuudella kun rupeen vaihtamaan vaippaa. Mies tulee vasta 21.00 kotiin! Antakaa siskokullat vinkkejä miten minimoida oksentelu? Mitään kaulaliinoja en voi sitoa nenän eteen koska oksennan kuitenkin. Pakkohan se vaippa on vaihtaa. Mä kuolen niihin oksentelukramppeihin. :`(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen kakkas ja mä yrjöilin. hämärässä, tuuletusikkunan luona, paskavaipalle oma pussi mihin heität sen nopeesti sekä sulle itelles kaks pussia päällekkäin yrjöpussiks ja talouspaperia sisään. sit vaan nopeesti vaihdat ja puhdistuspyyhkeillä pyyhit ja käsket miehes pesee kun tulee kotiin! tsemppiä, mä tiedän miten kauhee tilanne!

Vierailija
2/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen suuhun ja keskity sen imeskelyyn vaihtaessasi vaippaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä

Vierailija
4/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään mutta töissä vieraiden lasten kakkojen vaihtaminen oli kamalaa. Ja vielä kamalampaa oli kun jollakin hoitolapsella valui nenästä paksua vihreää räkää! Se sai yökkäämään vedet silmissä.

Vierailija
5/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin muuten kokeillu tota karkkijuttua. Ja tuota hämäräjuttua testaan kans, ja ehkä pyyhin nopeasti sokkona vaan puhd. pyyhkeellä ja mies saa tehdä perusteellisen iltapesun! Kiitos teille!

Ap

Vierailija
6/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta. Kai lapsi osaa jo seistä?

Vierailija
7/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai huuhdoin enimmäit pois ja samalla katse toiseen suuntaan yökkäilin pytyn reunalla. Äitinsä pesi sitten kunnolla myöhemmin.

Tällä näylle on myöhemmin naurettu monet kerrat. Oli lapsi muuten vähän ihmeissään että mitä tuo täti nyt puuhaa, varmaan ajatteli mun seonneet lopullisesti.

Oman lapseni pyllyn pystyin pesemään, mutta en kaverin lapsen. Näin siis kakkosta odottaessa.

Vierailija
8/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(osaa jo seistä) ja voinkin kätevästi oksentaa suihkuun kun mahassa ei ole muuta kuin nestettä, helppo huuhtoa viemäriin! Ja laitankin vaan hämärän valon. Voi kun olisi se väkevä karkki vielä...

No nyt menen. Perhana!

Ap

Vierailija
9/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ EN OKSENTANUT!!!!! Ekaa kertaa tässä raskaudessa en oksentanu kakkaa pestessä! En edes yökkinyt!

Tein niin että pyykkipoika nenään, vaikka aluksi epäilin sen toimivuutta. Pyykkipoika oli aika pientä mallia ja sattui mutta se auttoi! Sitten vaippa pussiin, pussi solmuun ja eikun pesulle.

Kiitos teille kaikille vastauksista!!

Onnellinen Ap joka haluaa kiittää kaikkia mutta etenkin pyykkipoika nenään-vinkin antajaa.

Vierailija
10/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä ole vitsi. Esikkoa odottaessani kärsin rajusta pahoinvoinnista. Huomasin kuitenkin, että kotona oksu tuli paljon helpommin, kuin esim. töissä ja bussissa. Kun oli pakko olla oksentamatta, niin siihen pystyi. Se, että pysyy rauhallisena, auttaa jo paljon.