Millainen ihminen EI KÄYTÄ kestovaippoja lapsellaan?? ev
no ensiksi minä. Lapseni on 10 v ja käy vessassa
Kommentit (57)
Vuonna 1973 syntynyt opettaja, joka ei oikeasti jaksa paneutua kestovaippojen hankkimiseen. Myöskään vaippojen peseminen ei kiinnosta yhtään.
kun olen HUONO äiti - en jaksanut, en ehtinyt, en pystynyt halu olisi ollut, mutta olin laiska ja itsekäs. Mitä muita ominaisuuksia haluat?
jolla on pyykkiä muutenkin enemmän kuin tarpeeksi. Ja jolla on mies, jota takuulla yököttäisi likoavat haisevat kestovaipat jossain kylppärin nurkassa.
'kun se pesukoneenkin pyörittäminen kuluttaa niin paljon luontoa'..
aian hirveän märän tuntuisia iholle joten vaihtoväli todella lyhyt. Lisäksi maitokakka melkein joka vaipassa on niin luirua että sotkee aina kuoretkin. Aloitin kestovaippailemaan mutta nyt on jäänyt vähemmälle.
voi lähteä liikkeelle. Itse asiassa kun aiheesta keskustellaan niin neuvokaa WB-kestoilijaa.
Eli vauva pissii todella monta kertaa päivässä ja heti kun kestiksessä on pienikin pisu niin se pitää vaihtaa. Eli tungen vauvan päälle paksun froteeosan ja kuoriosan ja yleensä noin vartin päästä koko höskä on märkänä. Ja se paksu froteeosa kuivuu pesun jälkeen about kaksi päivää. Eli vauva alkaa huutaa heti kun kestis märkä. En siis käsitä miten voisi laittaa vauvan nukkumaan / lähteä johonkin jos kestis päällä. Siksi koen niiden käyttämisen lähes mahdottoana. Vauva nimittäin nukkuu vielä kolmet päikkärit ja yöunet ja liikutaan paljon.
Toisekseen jos kestis on hetkenkin märkänä vauvalla, iho on ihan painunut froteesta ja kostea tietty.Eli neuvoja otetaan vastaan, kiitos.
Sellainen, jolla ei ole vaippaikäistä lasta.
Tai sellainen, joka ei tee asioista turhan hankalia.
Tai sellainen joka säästää mieluummin vedessä ja sähkössä.
Ainiin, sähkö tulee pistorasiasta ja vesi letkusta. Helppoa kuin heinän teko.
Ainiin, sähkö tulee pistorasiasta ja vesi letkusta. Helppoa kuin heinän teko.
Niiden kertisten valmistuksessahan ei kulu yhtään mitään.
mä mieluummin leikin lapsen kanssa senkin ajan minkä te pesette kakkavaippoja.
teen myös yrittäjänä töitä samalla. Käytän kestovaippoja ja kertakäyttöisiä, tilanteen ja "huvittamisasteen" mukaan. Niin, ja aloin kestoilemaan sen jälkeen, kun nuo maitokakkavaipat olivat ohi, tuntui juuri liian ällöttäbältä silloin. Nyt senkun huuhtaisee kakan käsisuihkulla pöntöön.
Pyykin peseminen on aina hankalaa, kun en voi ottaa sinne lapsia mukaan. Tai siis olisi hyvin hankalaa ottaa ne mukaan.
joka ei tiedä kuinka millaiset vuoret kertakäyttövaipoista kaatopaikoille syntyy ja kuinka kauan ne kestävät siellä maatua.
Tosin meilläkin kestoillaan aina 2pv ennen pyykkipäivää.
All-in-one ja taskuvaippojen käyttäjänä en kyllä ymmärrä, miten kestojen käyttäminen on yhtään sen hankalampaa kuin kertisten! Mutta kukin saa käyttää ihan mitä tahtoo.
.. kuin häärätä kakkavaippojen kanssa.
vaikka haluaisinkin. Ahdistaa se tarjonnan laajuus ja sanaviidakko. Jos joku tulis ja sanois, että tämä vaippa käy sinun lapsellesi ja tarvit niitä niin ja iin paljon ja opastais vielä käyttämään, niin joo, käyttäisin. Inhottaa tuo jätteen määrä, mulla 2 vaippapöksyä kotona.