Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä! Millä korvata päiväkahvin herkku?

Vierailija
11.01.2008 |

Tekee aina mieli jotain herkkua kahvin kanssa, pullaa, keksejä, suklaata ym. Haluaisin päästä tosta tavasta eroon. Hedelmät ei oikeen maistu kahvin kera..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hapankorppu tai näkkileipä

Vierailija
2/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisikakku, myös sellaisia maustettuja (esim. valkosipuli) ohuita leipiä on. Ovat litteitä kun hapankorppu, mutta enemmän riisikakun tyylisiä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on vaan tullut tapa, I know. On ollut aina mun heikko kohta. Ei oo samaa ongelmaa teen kanssa, mutta nyt vauvan myötä ja kotosalla oltua olen addiktoitunut kahviin uudestaan.

Mä taidan kokeilla tota näkkileipää.

-ap

Vierailija
4/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö riittävästi lounaalla? Yleensä alkaa makeaa tekemään mieli jos on syönyt riittämättömästi aiemmin. Kantsii varmistua siitä, että syö hyvän aamiaisen ja lounaan, niin ei enää kahvilla tee mieli mitään makeaa.

Vierailija
5/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä muutenkin tekemässä elämäntapa-remonttia. Lounas on tosiaankin koostunut hätäisesti kerätyistä jutuista ja välillä on tullut skipattua ateria kokonaan.

No, olen mä joskus päässyt eroon tupakastakin:)

Vierailija
6/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka yrittää karistaa 10 kiloa.

Vierailija
7/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis kunnon ateriat on kaikista paras tapa laihtua pysyvästi. Jos ei syö, niin ei laihdu.

Vierailija
8/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

makukahvi/tavallista parempi tee + pieni leipä/hedelmä/rahka/proteiinipatukka yhdistelmä on mulla toiminut. Saa vähän energiaa, eikä ehdi ennen iltaruokaa tulla nälkä (kuten tulisi jos en mitään välipalaa söisi).

Vierailija
9/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi minä keitän cappucinoa. Tavallisen kahvin kanssa pitää olla jotain herkkua.

Vierailija
10/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sallitaan laihduttajalle, diabeetikolle, kenelle tahansa. Pienessä pullaviipaleessa ei paljoa kaloreita ole, äkkiä tulee enemmän, jos alkaa juustoja mussuttaa! Lisäksi pieni pala ihan pullaa ts. pieni pala herkkua auttaa makeannälkään, jos sellaisesta kärsii.

Terveisin Pulla Päivässä - painoindeksi 20.

Vierailija
11/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli heti mieleen päiväkahviseura ja ap kyselee asiaan liittyvää. Ketjun avattuani ymmärsin, että nyt on ihan oikeasti herkuttelusta kyse.

Vierailija
12/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustettu riisikakku tai ihan blancon päälle kurkkua, tomaattia tai muuta kevyttä.

T: samanlainen herkkuhiiri kun sinä, jolle riisikakku on auttanut.

Vierailija
13/13 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on korvata wieneri paahtoleivällä ja lusikallisella marmeladia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi