Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauuuu.. Fleslight !!

Vierailija
11.01.2008 |

Kaveripiirin kauan kehumana lopultakin hankin tollaisen ihan perusmallin. Hakkaa oikean mennen tullen. Aina valmis eikä jäkätä = )

M40

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on asa akiran flesu ja on kyllä pelottavan aidon tuntuinen : ) Tiukkuuttahan saa säädettyä kääntämällä toisesta päästä korkkia tiukemmalle, kun se on kiinni niin alipaine on kovimmillaan.

Upea vehje.

Mulle mainostettiin tuollaista Meiki nimistä. http://www.omochadreams.de/en/meiki_no_shoumei_6

Minkäs ostaisi?

Molemmat. Kerro sitten omat kokemuksesi.

Itse pidän flesukasta (STU) siksi, että se ei tunnu aidolta vaan aitoa intensiivisemmältä. Plussaa myös puhdistuksen helppoudesta kun vettä voi valuttaa sen läpi. Plussaa myös siitä, että flesukalla on kova kuori. Omaa kättään ei runkatessa kuoren läpi tunne. Miinusta siitä, että liukkari pääsee käytön aikana valumaan korkin reunoista ulos kun lelu on vaaka-asennosta edes vähän kallellaan korkki alaspäin.

Meikissä ja muissa onahole - leluissa on yleensä pehmeä kuori. Kokeilematta en tiedä mutta tunteekohan noissa oman käden kuoren läpi? Niissä ei myöskään ole tiukkuuden säätöä.

Flip holea jotkut myös kehuvat, mutta sille on annettu luvattoman lyhyt käyttöikä.

Vierailija
22/25 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on viikonlopun reissussa. Olen runkannut hetken ja levittänyt liukkaria asan fleshlightille. Hetken kuluttua liukastan kovan kaluni ja työnnän sisään.

Kun pääsen vauhtiin, otan kuvan ja lähetän vaimolle ja pikkarit on kosteana.

Suosittelen flesua kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat Tenga Flip holesta! Upea imu ja nystyröinti saa kullin hyrräämään.

Vierailija
24/25 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä myös kommentti - ostin tässä kesällä flesun, ja oikeesti - ihan hemmetin hyvä. Mutta kyllä silti, jos oikeeta pillua on tarjon, vaikka sitten oman vaimon hieman "väljääkin", valitsen sen. Siihen kun liittyy paljon muutakin kuin se fyysisyys.

Ja kyllä siihen väljyyteenkin, vaikka  se toki on suhteellista, jollainlailla oppii suhtautumaan - pidän vaginan lämmöstä, siitä kuinka märkä ja liukas se joskus on. Ja pidän siitä miltä oman vaimon pillu näyttää, häpyhuulia on kiva levitellä, avata pillu oikeesti avoimeksi. Piste vaimolle, posliini on kaunista, yli nelikymppiselläkin -tykkään  !.

Vierailija
25/25 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flesun reikä on aivan liian pieni. Kokeilin runnoa väkisin ja runkoputki meni haitarille sekä väärään ja peenis verille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi