Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suonikohjut häpyhuulissa - lähtevätkö pois?

11.01.2008 |

Niin, häviävätkö suonikohjut häpyhuulista synnytyksen jälkeen vai tulevatko olemaan ikuinen riesa? Eipä niinkään se kosmeettinen haitta vaivaa, vaan se että ovat aika kipeitä. Huomasin ihan vasta, menossa rv 40. Ilmeisesti tulivat ihan viime viikolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli molemmissa raskauksissa pienet suonikohjut häpyhuulissa ja mol. kerroilla myös hävisivät pian synnytyksen jälkeen.

Vierailija
2/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ne iski rv 30! Hävisivät noin viikossa synnytyksen jälkeen.

Siinä sai hiukan tuta millaista olisi olla mies eli killuttimet jalkovälissä

;-o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kolmatta ja ensimmäistä kertaa olen nyt joutunut " kärsimään" alapään suonikohjuista. Eivät onneksi ole kipeitä, mutta muuten iljettävän tuntuisia/näköisiä... :-|

Parilta lääkäriltä olen asiasta kysynyt ja ovat sanoneet, että ovat hyvin yleisiä varsinkin, jos on useita raskauksia takana (itselläni myös aika lyhyellä aikajaksolla). Kohjut kuulemma häipyvät synnytyksen jälkeen, mutta jos tulee uudelleen raskaaksi, monesti ilmestyvät samoihin paikkoihin. No, itselläni on mitä luultavimmin viimeinen raskaus meneillään, joten toivottavasti en niistä joudu enää kärsimään.

Yksi tutun tuttu oli saanut nivuseen raskausaikana lähes kananmunan kokoisen (!) suonikohjun. Yök!

t. Jogu (35+6)

Vierailija
4/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kanssa tuossa 30 viikon tienoilla, että kuinkas tuo alakerta tuntuu jotenkin turvonneelta, pieni vilkaisu riitti kertomaan karun totuuden. Ovat pahentuneet kokoajan raskauden myötä ja voin kuvitella mitä ponnistusvaihe niille tekee, mutta kaipa tuon kestää, kun tietää, että ne sieltä sitten häviävät ajan kanssa. Kurjilta ne kaiken kaikkiaan tuntuvat.

Vierailija
5/6 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli suonikohjuja häpyhuuliin toisessa (ja ehkä viimeisessä) raskaudessani edellisen synnytyksen epparin arven viereen. Hävisivät hyvin pian synnytyksen jälkeen, onneksi.

Vierailija
6/6 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta ei kohjuja. Toisesta ihan karseet! Muistaakseni jäivät synnärille, onneksi:)