Riittääkö kaksi lasta?
Kommentit (15)
Kolme on mutta kahellaki olis pärjänny!
jos on kolme tai enemmän lasta, niin elämä pyörii TÄYSIN lasten ehdoilla. Kaksi lasta on meille täydellinen määrä :)
No vaihtamaan hehkulampun tietysti.
Riittääkö mihin?
Jalkapallojoukkueeksi? Ei
Viemään äidin hermot? Ei
Tuomaan iloa perheeseen? Kyllä
Pitämään kodin epäjärjestyksessä? Kyllä (tosin osaisin sen itsekin)
Poistamaan vapaa-ajana toimettomuuden? Kyllä
Meille? Kyllä. Yksikin olisi riittänyt, mut ihanaa on kun saimme toisen (tai siis miehen ensimmäisen ja viimeisen).
kaksi poikaa riittävät oikein hyvin.
...parantamaan vauvakuumeen? ei oikein; taidetaan vielä koittaa kolmatta!
Toivottavasti kolme riittää mutta epäilen. Neljä on sopivasti.
minulle nimittäin, saan kokea äitiyden ainutlaautisuuden, olen kiitollinen siitä, tuli avioero joten lapsia en enää enempää tee ja ihan hyvä näin
Kaksi tyttöä on, enempää lapsia ei haikailla.
Meistä on mahtavaa olla kaksilapsinen perhe, ei kaivattaisi enää enempää ja vähempi olisi tuntunut vähän orvolta. Jos lapset olisivat olleet samaa sukupuolta keskenään, olisin saattanut muuttaa vielä ainakin kertaalleen mieleni ;)
että kolmas oli saatava!
Varsinkin kun on Espoossa se omakotitalo, varmari muttei onneksi koiraa (vielä!).
Meillä kolme on kyllä tosi hyvä, neljäkin vielä menisi, mutta taitaa laiskuutta tähän kolmeen jäädä. Kahteen jos olisi jäänyt, niin olisi kyllä aina harmittanut, koska olen aina toivonut aika isoa perhettä eli minimi kolme lasta. Neljä olisi ollut myös tosi IHANA!
Meillä nyt yksi poika ja kaksi tyttöä, aika passeli etten sanois! Tehkää perässä.
Poika 6v tyttö 3v
Elämä on mennyt uomiinsa...Kahden kanssa meillä on varaa matkustella ja harrastella. Meille riittää 100 m2 ok ja tavallinen auto.
Mutta olisihan se kolmas ihana! Mutta ne riskit ja valvomiset ja kaikki...Ja se kolmas olisi aika yksin niin pitäisikö sitten tehdä neljäskin?
Jep. 2 taitaa riittää meille. Sitä paitsi tein joskus päätöksen, että lapseni teen alle kolmekymppisenä!
mutta haaveilen siitä, että saisimme kolme lasta... tuo ainokainenkin kyllä odotutti itseään melko pitkään, joten saa nähdä. Toivoisimme siis kolmea...