Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nopeasti, laihdutuksesta!

Vierailija
10.01.2008 |

Olen ollut nyt pari viikkoa menestyksellisesti laihiksella siten, että olen syönyt 1200 kcal päivässä ja pitänyt yhden herkuttelupäivän. Sitten olen liikkunut myös, vähän epäsäännöllisesti.

Tänään sitten retkahdin herkuttelemaan perunoilla ja makkarakastikkeella ja söin vielä suklaatakin päälle, niin ja banaaneja! Siis sen 1200 kalorin päälle:(

Auttaako se jotain, jos nyt tekisin hikijumpan nyt illalla? Ihan normaalin rajoissa, mutta auttaako se siinä, että laihdun?

Voi siis kuulostaa tyhmältä, mutta tarkoitan, että oisiko siitä oikeasti hyötyä, vai pitäisikö vaan mennä nukkumaan ja huomenna taas pysyä dieetin rajoissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka vaan diettiä ja yritä jatkossa välttää repsahduksia.

Vierailija
2/4 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään polta, mutta ei siitä myöskään mitään haittaa ole! Pysyypä aineenvaihdunta vilkkaana. Ja voithan ajatella, että se on tietynlainen rangaistus mässäilystä, ehkä sit seuraavalla kerralla maltat paremmin katsoa, mitä suuhusi laitat. Urheilleena ei myöskään ole niin luuseri olo, vaikka olisikin sortunut herkuttelemaan. En tosin tajua, miten joku voi sortua makkarakastikeeseen, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa vain samaan malliin kuin ennenkin, niin satunnaiset repsahdukset eivät tunnu missään.

Vierailija
4/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin saattaa olla hyödyksi, ettei mene keho ihan säästöliekille.

Sitä paitsi tuota en vielä edes laskisi kunnon repsahdukseksi. Jos olisi mennyt kokonainen pizza ja kaksi suklaalevyä ja kaljaa niin ehkä sitten ;)

Ota rennosti!! Sillä pääsee oikeasti paljon parempiin ja pysyviin tuloksiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä