Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies; mitä tarkoitat ,jos katsot naisen suuta (huulia)?

Vierailija
10.01.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kyselit katseen vaeltelusta vartalolla: Mies tarkoittaa että hitto kun taas panettaa, mutta onpas tuolla naisella kauniit huulet. Miltäköhän tuntuisi jos hän ottaisi kaluni niiden väliin ja antaisi oikein kunnon blowarin. Ylipäänsä jos ja kun mies katsoo naista yhtään pidempään kuin on tarvis niin se ajattelee seksiä jossain muodossa.

Vierailija
2/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuurona etsin konsonanttien ja vokaalien välistä fysiologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jossa kyselit katseen vaeltelusta vartalolla: Mies tarkoittaa että hitto kun taas panettaa, mutta onpas tuolla naisella kauniit huulet. Miltäköhän tuntuisi jos hän ottaisi kaluni niiden väliin ja antaisi oikein kunnon blowarin. Ylipäänsä jos ja kun mies katsoo naista yhtään pidempään kuin on tarvis niin se ajattelee seksiä jossain muodossa.

Vierailija
4/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kohdalla totta. ajattelen aina seksiä jos katson naista vähänkään pidempään.

2

Vierailija
5/10 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minun kohdalla totta. ajattelen aina seksiä jos katson naista vähänkään pidempään.

2

Minähän onnistun ajattelemaan seksiä vaikka naista ei olisi lähimaillakaan.

No, me ollaan erilaisia ja jotkut tarvitsee visuaalisen ärsykkeen.

Vierailija
6/10 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuleni taisivat olla se syy, joka sai ihastukseni viimeksi tavatessamme hetkeksi sanattomaksi. Olin meikannut tavallista huolellisemmin. Huuleni ovat melko täyteläiset, ja niiden rajaaminen, punaistakin punaisemman huulipunan käyttö + sipaus kiiltoa päälle tais viimeinkin herättää mielenkiinnon. Hämäännyin intensiivisestä katseesta kuitenkin niin, etten älynnyt kysyä suoraan,mitä hän sillä hetkellä ajattelee. Piti taas kerran keventää tiheää tunnelmaa vitsintyngällä. Nyt kiroan mielessäni menetettyä tilaisuutta. AAARRRGGGHHH!

Vierailija
7/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

huuleni taisivat olla se syy, joka sai ihastukseni viimeksi tavatessamme hetkeksi sanattomaksi. Olin meikannut tavallista huolellisemmin. Huuleni ovat melko täyteläiset, ja niiden rajaaminen, punaistakin punaisemman huulipunan käyttö + sipaus kiiltoa päälle tais viimeinkin herättää mielenkiinnon. Hämäännyin intensiivisestä katseesta kuitenkin niin, etten älynnyt kysyä suoraan,mitä hän sillä hetkellä ajattelee. Piti taas kerran keventää tiheää tunnelmaa vitsintyngällä. Nyt kiroan mielessäni menetettyä tilaisuutta. AAARRRGGGHHH!

Vierailija
8/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän menee hymystäni aina ihan hämilleen...

Vierailija
9/10 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän menee hymystäni aina ihan hämilleen...

Vierailija
10/10 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

punannut edelleenkin huuliani, mutta seuraavaan kohtaamiseen taidan laittaa vain huulikiiltoa. Katsotaan saako se hänet sanomaan tai tekemään jotakin " kohtalokasta" ... Itse yritän muotoilla repliikkini jo valmiiksi (?)