Vaunujen kanssa ruokakauppaan?
Monen mielestä vähän tyhmä kysymys, mutta olen huomenna lähdössä eka kertaa ruokakauppaan vauvan kanssa. Mihin te oikein keräätte ostokset? Sellaseen koriin, joka on kädessä vai jätättekö vaunut johonkin säilöön ja laitatte vauvan siihen kärryihin ja sitten keräätte ostokset normaalisti kärryihin?
Saa nauraa, mutta olen ihan pihalla kaikesta:)
Kommentit (13)
Tulee esikoisen vauva-ajat mieleen, en siis naura :)
ekan kerran kaupassa vauvan kaa, ni meinas unohtua maksetut ostokset hihnalle. että muista sitten pakata ne kassin mukaan....
Sitä on vaan ihan pihalla KAIKESTA näin alussa. Auton kanssa ehdin jo vauvan kanssa kaupassa käydäkin ja tyhmänä laitoin koko turvakaukalon sinne kärryihin. Myöhemmin tajusin, että vauvoille on olemassa omat kärryt, tai siis sellaiset kärryt mihin saa vauvan helposti kiinni. Huomenna aattelin mennä kävellen vaunujen kanssa ja katotaan nyt, miten saan ne ostokset järkevimmin kerättyä.
No, pikkuhiljaa tämä vauva-arki mulle ehkä arkenee.. :)
ap
Vaunujen kanssa koriin. Jos kaikki ei mahtunut yhteen koriin, hain toisen ja laitoin täyden korin vaunujen alakoriin.
Itse en käyttänyt juuri ollenkaan niitä valmiita kaukalokärryjä. Oli mielestäni helpompaa nostaa oma kaukalo sinne (jos vauva nukkui tai nukahti kesken ostosten ei tarvinnut nukkuvaa siirrellä). Ja usein olivat niin likasiakin (ja joissain kovia muivisia) etten hormoonihöyryissäni raaskinut vauvaa sinne laittaa :)
Siitä se lähtee!!!
kassissa... :) saatat joutua kantamaan kädessä jos ostat ihan hulluna
Jos taas isommat lapset ovat mukana he ottavat lasten pikkuiset ostoskärryt ja sinne laitetaan tavarat :)
minä ainakin olen joskus vahingossa ostanut maitoa ym painavaa plajon ja sitten ne ei olekaan mahtuneet sinne alas ja sitten on ottanut päähän, kun on joutunut kädessä raahaamaan koko kotimatkan niitä kamoja...
10
asiaa, joista muut ei varmaankaan ottanut ongelmaa. Bussissa liikkumistakin piti oikein suunnitella, että osuu matalalattia bussi, sun muuta pienttä.
Onnea teille ensimmäiseen kauppamatkaan! Tulipa ihan haikea olo!Kuopus jo 13v!
Kerran Alkossa ostin kaksi viinipulloa, maksoin ja läksin pois.
Ulkona muistin, vähän nolotti mennä kyselee niitä
Hankala kantaa koria kädessä ja käännellä vaunuja yhdellä kädellä.