G: mitä naistenlehtiä teille tulee? Tykkäätkö jostain erityisesti?
Kommentit (10)
Me Naiset ja Trendi, Kauneus ja Terveys- lehden saan siskoltani, Olivian ostan irtona, jos tarjouksessa, mummulta saan Anna- ja Eeva-lehdet. Irtsareina ostelen englannin, ruotsin, saksan, italian ja espanjan kielisiä.
Äitini tilasi sen itselleen ja toimitti mulle samantien. Sanoi olevansa liian vanha tollaseen.
tai ulkomaisen muotilehden. Kotiin tulee Glorian koti.
Itse olen juuri tuota ikäluokkaa, mutta minun makuuni on ehkä vähän liian bling-bling -lehti, että itse tilaisin.
Jos muuten joku haluaa tilata ilmaisia lehtiä, niin kantsii käydä kotipaikka com:ssa ja osioissa ilmaiset. Sieltä voi tilata menaiset, saran, glorian koti lehden näytenumerot.
En ymmärrä miten joku viitsii jostain Annan tai Me Naisten lukemisesta maksaa!
Lehden selaa yhdellä istumalla läpi.
En tykkäää yhtään naistenlehdistä.
Joskus mulle tuli Kodin Kuvalehti. Sitä en miellä varsinaiseksi naistenlehdeksi, siinä oli vähän enemmän sisältöä.
Mä en tilaa kotiin kuin Glorian kotia.
Satunnaisesti ostan suomalaisista Trendi, Olivia ja Gloria. Kampaajalla luen Annat, Me Naiset jne.
Ulkomaisista ostan Red, Elle ja sisustuslehdistä Living etc.
ja otan aina käydessäni pinkan niitä luettavaksi. Ainoa lehti, joka tulee luettua kokonaan kannesta kanteen ja monet jutut ovat tuoreita vielä pidemmän ajankin jälkeen, eivät julkkisjuoruja sun muuta.
kotivinkki, trendi
ostan olivian, joskus Instylen, Ellen, Harpers Bazaarin, Glamourin, Annan