Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku tietäisi että sinua on petetty..

Vierailija
10.01.2008 |

niin haluaisitko että hän kertoisi sinulle??? Puntaroin tässä kerronko eräälle ihmiselle vai en että häntä on petetty!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärylle vaan kaikki pettäjät ilman mitään myötätuntoa.

Vierailija
22/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei kivaa olisikaan. Jos tyyppi on joku pulituttu niin ei välttämättä usko sua, mutta asia saattaa jäädä siinä määrin pyörimään hänen mielessään, että osaa itse avata silmänsä totuudelle. Eli kerro ehdottomasti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tekstareilla voisi käydä asiaa läpi ja sen yksityiskohtia, missä milloin kenen kanssa jne.

Vierailija
24/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tuollainen aina ilmi. Jos mun ystävä ei mulle kertoisi niin kyllä se olisi entinen ystävä..

Vierailija
25/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että en haluaisi tietää. En toivoisi, että parisuhteeni olisi " ystävän" spekulointikohde.

Vierailija
26/26 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämässä on lähdettävä luottamuksesta- eikä jatkuvasta epäilystä. Se on tasan sen häpeä joka sen luottamuksen rikkoo.

Mä ihmetteln teitä jotka ette tahdo tietää. Ymmärrän jos on jo kertaalleen kuullut, mutta muut- ainoa vaihtoehtohan on rakentaa suhde totuuden varaan- oli se mikä vaan. Muuten eletään valheessa. Toki senkin voi valita, mutta samalla amputoi kyllä suuren osan itseäänkin pois. Ja siitä kärsii myös lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi