Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hermostun niin kamalan helposti?

Vierailija
10.01.2008 |

Mies on reissutöissä (kk reissussa ja viikko kotona muita töitä tehden) ja sukulaiset asuvat 300km:n päässä. Kavereita ei oikeastaan enää ole, kun en jaksa pitää heihin yhteyttä.

Hermostun lapsille nykyään ihan liian helposti. Lasten ei tarvitse tehdä paljoakaan " väärin" kun minulla jo kilhataa ja huudan lapsille kurkku suorana. Vaikka päätän 100 kertaa päivässä, että nyt en enää huuda niin seuraavan tilanteen sattuessa huudan taas.

Olen viimeaikoina jopa retuuttanut, tukistanut ja läppäissyt lapsia.

Mitä voisin tehdä pinnani venyttämiseksi. En haluaisi olla tällainen lasten kurittaja :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi ensin hoitaa vähän itseäsi jotta jaksaisit hoitaa lapsiasi. Tarvit aikuiskontakteja, ystäviä tai jotain kodin ulkopuolista mielekästä tekemistä. Ilman lapsia.

Vierailija
2/3 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samanlasta " oireilua" . Hermo niin kireellä ja olo ihan sellanen raivopäinen. Paha mieli koko ajan itsellä kun käyttäytyy lapsiakin kohtaan niin rumasti . Pieni annos Seronil-lääkettä muutti tilanteen ja elämä ihan todella muuttui paljon helpommaksi.

Ymmärrän kyllä, että miehen poissaolo kotoa on omiaan myös kiristämään pinnaa ihan ilman mitään serotoniinivajeitakin. On niin raskasta yksin pyörittää sitä kotirulettia.

Tsemppiä, kyllä se siitä, kevätkin tulee......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen olo kesällä. Mies lähti lasten kanssa 2 viikoksi mummolaan ja minä makoilin työpäivän jälkeen sohvalla tai tein ihan mitä mieleen juolahti. Olin täysin itsekäs ilman mitään omantunnon tuskia. Teki hyvää.