Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Peniksenne pituus ja ympärysmitta

Vierailija
10.01.2008 |

Ihan uteliaisuudesta vaan ;)

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oo ollu tarvetta mittailla, tyydyttää jokaisen ilman strategisia mittojakin

"Jokaisen"? Rohkenen epäillä. Saiko kaikki orgasmin? Moniko? Montako?

Tai tietty jos miehiä tyydytät, niin siitä en osaa sanoa mitään. Varmaan helpompi laueta.

T. Nainen ja orgasmi hukassa

Voithan sä tulla kokeilemaan. Epäilen että monikaan nainen saa orgasmia pelkästä kullin työntämisestä sisään. Kyllä yhdynnässäkin saanut mutta ilman orgasmia ei kyllä oo kukaan jäänyt tähän mennessä, kumppaneitakaan ei tosiaan oo ollut kymmeniä

Vierailija
82/97 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasin juuri. 15/9.

Tämän palstan ketjujen perusteella aloin etsimään köyttä.

En osaa edes kuvitella. Eihän tuo osu mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin mitata koulun 20cm viivoittimella aluksi tuli 17cm ja sitten luin jostain että pitäisi painaa viivoitin "pohjaan" saakka ja näin sain 19-20 cm uujee naiset kyllä aina kehunut kikkeliäni.

Koolla ja taidolla on väliä.

Jos pieni kikkeli pitää olla parempi sängyssä.

Vierailija
84/97 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heyeyy kirjoitti:

Jos pieni kikkeli pitää olla parempi sängyssä.

Hm. Oli se minkä kokoinen tahansa niin toivottavasti kukaan mies ei ajattele, että riittää, kun tällä vaan lykkii.

Pelkkä koko ei todellakaan riitä tyydyttämään ainakaan minua.

Tykkään keskikokoa isommasta, mutta kyllä miehen täytyy olla lisäksi "hyvä sängyssä". Minulle se tarkoittaa, että koen miehen aidosti haluavan juuri minua, nauttivan nautinnostani ja tietysti nauttivan nuolemisesta.

P.s. Ennen kuin alatte huutaa, että lahna, miehenkö pitää kaikki tehdä niin ei. Olen aktiivinen ja kokeilunhaluinen ja haluan puolestani tuottaa maksimaalista nautintoa rakkaalleni.

N50+

Vierailija
85/97 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniiii, johan saatiin taas pitkä lista peniskomplekseja. Aloittaja voisi kymmenien aloitusten (satojen?) pohjalta kohta kirjoittaa kirjan "miten parantaa elämää pikkupippelin kanssa".

Vierailija
86/97 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on typeriä ketjuja. Kukaan pienimunainen ei ilmoita mittojaan ja loputkin valehtelee mitat ylöspäin. Miksi sanoa omistavansa 15 senttisen, kun voi hyvin muutaman sentin lisätä.

Itselläni ei ole pieni eikä iso. Enkä ole koskaan pitänyt pippelin kokoa mitenkään merkittävänä asiana. Joskus oikein kiimaisissa panoissa olisi kiva, jos olisi oikein jättivekotin, mikä saisi sen kalun helposti imaisevan, liukkautta pursuvan lemmenonkalon oikein täytettyä. Välillä taas pyllypanon jäädessä yrityksen asteelle, toivosi paksuudesta senttejä pois. 

Aina olen halutessani lauennut ja lauennut on myös moni kumppani ihan naimalla. Enpä tiedä, olisiko kalun koon muuttuminen suuntaan tai toiseen muuttanut tuota tilannetta mihinkään. Ehkä ihan ääripäät on huonoja, mutta jos valtikka ei ole valtava eikä minimaalisen pieni, niin eiköhän ne hommat niin sanotusti hoidu.

Vierailija
87/97 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on tilastoitu virallisella tutkimuksellakin moneen kertaan. Jos on kompleksi omastaan täytyy tehdä useita kyselyitä ja muita penis-aloituksia päästäkseen kertomaan "mulla on iso". Surkeeta.

Vierailija
88/97 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 cm pitkä ja ympärys 16,5 cm. Suurimmalle osalle on ollut riittävä:)

Vierailija
89/97 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 cm pitkä ja ympärys 16,5 cm. Suurimmalle osalle on ollut riittävä:)

Aika tikku on. En kyllä kehtais paljon kehua noin pienellä munalla!

Vierailija
90/97 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus seisokissa on vakio 16,7 cm. Mutta ympärysmitta vaihtelee kiimasta ja mittauskohdasta riippuen. Sanoisin että noin 14 cm. Mutta jos mittaa juuresta kohtisuoraan poikittain, niin alapuolelta tulee mukaan kivespussin nahkaa ja mitta on 14,8 cm.

Jos paksuuden tehtävä on tuottaa nautintoa naiselle, niin sitten se 14,8 cm kyllä menee emättimeen kaikkinen nahkoineen. Siinä siis mitta!

91/97 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 pitkä ja 16 ym

Vierailija
92/97 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 18 cm, ympärysmitta 16 cm, tilavuus 3 dl

Vierailija
93/97 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.5cm pituutta, 17.5cm jos painaa kovaa häpyluuta vasten mikä tuskin on tarkoitus. 13-13.5cm ympärys.

Vierailija
94/97 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 molemmat.

Vierailija
95/97 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haa en ole pitkään aikaan nauranut yhtä makeasti äijä mittaa kiveksien kera ympärystä... vai pitäisikö sanoa tuolla mitalla neiti... säälittävää... Kivesten nahka mukana... hah hah haa

Vierailija
96/97 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisokissa pituus 14cm ja ympärys 14,5cm.

löysänä vaihtelee hirveästi, välillä todella nysä.

Vierailija
97/97 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paksumunaisia miehiä. Itselläni penis on rehellisesti mitattuna 15,5 cm pitkä ja 12cm ympärysmitaltaan. Pituuteen olen tyytyväinen, mutta hieman paksumpi saisi olla. Tosin tälläkin olen saanut sukua jatkettua ja vaimon tyydytettyä.