Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä tarkoittaa? OV:

Vierailija
09.01.2008 |

Olin 4 vuotta sitten muutaman viikon kierrolla yhdessä virastossa. Olisin halunnut sinne töihin kierron jälkeen, mutta sinne tarvitaan alan työkokemusta ainakin pari vuotta tai ainakin näin se johtaja sanoi. Olin silloin vasta valmistumassa.. Nyt minulla on työkokemusta ja kova koulutus tämän entisen lisäksi ja laitoin tälle pomolle meiliä alkuviikosta ja tiedustelin siis töitä. Ei ole vastannut mitään! :(

Tulee mieleen inhoavatko minua..? En ole toivottu sinne töihin vai mitä ajattelet? Kehtaanko soittaa esim viikon kuluttua perään?

:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tulee mieleen inhoavatko minua..? En ole toivottu sinne töihin vai mitä ajattelet? Kehtaanko soittaa esim viikon kuluttua perään?

:(

Kyllä minä soittaisin.

Vierailija
2/4 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että minua ei sinne haluta? En tiedä miksi..? Olin kyllä töissä silloin tosi kokematon.... Pelottaa! Kehtaanko edes soittaa.. Tämä pomo kyllä tietää minut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa. Esimiehet on välillä todella kiireisiä,-)

Tai voihan olla, että kyseinen pomo on lomalla/sairaana.

Vierailija
4/4 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelisin ensi viikolla alkuviikosta, jos ei asia muuten ole tosi kiireinen. Pomot voivat juosta minuuttiaikataululla ja siellä saattaa olla selvitettäviä asioita ennenkuin sinulle voidaan mitään vastata.

Älä epäile itseäsi! Jos sinulle itsellesi jäi hyvä mieli työssäolostasi, todennäköisesti jäi muillekin. Jos sinusta ei olisi tykätty, tuskin haluaisit nyt sinne takaisin. Itsetuntoa nainen!