Onko muita tulevia morsiamia vuosimallia 2008?
Mietin vain, että onkohan liian aikaista jo ensi kuussa tilata kutsukortit? Kun olisi mukava hoitaa noita pikkuasioita jo nyt pois, niin jää sitten aikaa keskittyä niihin isompiin hankintoihin kuten puvut ym.
Nyt on jo servietit painatettu mutta siinä se sitten onkin noista pienistä askareista. Korttimalli on jo löytynyt, tekstikin siihen, niin eikös ne nyt vois laittaa jo tilaukseen vai olenko mä nyt ihan höynähtänyt bridezilla :D ?
Kommentit (10)
Eihän tuossa toisessa viestissä ole mitään vastausta ensimmäiseen, vain lisäkysymys.
Lisäkysymyksenä minäkin tuon ymmärsin.
Tämä siis sinulle joka väitit tätä " äiti-mammasiksi" eli itsellensä vastaamiseksi..
(et vaan tainnut ite oikein ymmärtää ja pilkkaat toisia suotta)
Vierailija:
Vaikka nro5 kuvitteleekin olevansa oikea salapoliisi. :D
T: Matlok
Kyllä meikäläinen kirjoittaa aina nimimerkillä ja toisekseen, minulla on muutakin tekemistä kuin vastailla itselleni!
Joku nyt vaan tuntuu olevan todella pahalla päällä, kun kommentoi jatkuvasti negatiiviseen sävyyn viesteihini.
Mutta kuten olen jo aiemmin todennut; olen onnellinen ja tyytyväinen äiti ja nainen... eipä minua siis hetkauta vaikka kuinka täällä toiset elää hattuillakseen ;)
Mikäli omaisit yhtään lukutaitoa, niin olisit huomannut, ettei toinen viestini millään vastaa ensimmäisen viestini kysymyksiin!
Aina ei voi kaikkea muistaa ja koska tuo toisen viestin sisällys unohtui ensimmäisestä viestistä, niin uskoin rohkenevani kirjoittamaan lisäkysymyksen vaikka se ilmeisesti arvon AV:llä onkin kiellettyä! Hyi minua syntistä :D
Milloin ovat hääsi ja missä?
Meillä elokuussa ja Leppävaaran kirkossa, jatkopaikkana Nuuksion maja :)