Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako testata ennen annettua päivämäärää? Hoitomuotona ICSI

14.11.2008 |

Alkio siirrettiin 7.11, kannattaako testata ennen 23.11, joka annettiin testaamispäiväksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin ICSIn tuoresiirrosta pp10 plussa joka oli tosi haalea ja meni yli viikko ennen kuin sain ihan tumman viiva ja senkin jo varmaan sekunnissa. Meille tulossa kaksoset joten hormoonimäärä oli varmaan suurempi, joten aika yllätys et näytti niin haaleaa ekassa testissä. Vuosi sitten kun tehtiin eka IVF testasin suunnilleen samoihin aikoihin ihan puhtaan negan ja vähän sen jälkeen alkoi sit menkat.

Joten jos meille olisi vain yksi vauva tulossa niin ei varmaan olis testi vielä pp10 näyttänyt mitään.

Toisillahan näyttää paljon aikasemmin mitä muilla joten vaikea sanoa, viisaintahan on odottaa mut kun se on niin vaikeaa. Mutta jos päätät aikasemmin testata niin ei mun mielestä kannata heittää kirvestä kaivoon jos tulee nega, vasta sitten kun menkat alkaa. Mulla oikea testipäivä olis ollut muistaakseni pp14.

Onnea matkaan toivottavasti saat plussan :)

Hanna ja tuplat rv 14+0

Vierailija
2/7 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltanut testaa, sunnuntaina tosiaan olisi se annettu testipäivä, menkkoja ei vielä, mutta ei mitään oireitakaan. Onkohan tässä tosiaan vielä toivoa, kun ei menkkoja, olen luullut että luget pitää menkat pois vaikka ei olisikaan raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan testi näytti sitten haaleaa plussaa jo perjantaina 21.11 ja sunnuntaina jo vähän vahvempaa. Lasta on odotettu 5v, ja erinäisiä hoitoja takana. Ei tätä meinaa todeksi uskoa.

Vierailija
4/7 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaksi kertaa plussan saanut ICSIn tuoresiirrosta, molemmilla kerroilla testissä näkyi haalea plussa jo pp9. Siis tuollainen herkkyys 10 testi oli kyseessä. Apteekin omaan testiin on tullut selkeä plussa pp12, sitä ennen en edes kokeillut.

Itse asiassa minulle siirrettiin samana päivänä alkio kuin sinullekin, 7.11. Alkio oli tosin huono joten en sen varaan paljon laske. Aion testata ensi tiistaina, koska keskiviikkona alkaa menkat jos alkaa. Epäonnistuneissa hoidoissa nimittäin aina alkanut menkat ajallaan lugeista huolimatta. Haluan testata ennen menkkojen alkua onko mitään kiinnittymisyritystä edes ollut. Joka tapauksessa minulle annettiin testipäiväksi 21.11, silloin varmasti viimestään voit testata, ihmeen myöhäisen päivän sinulle antoivat.

Onnea matkaan!

Vierailija
5/7 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin annettu aina testipäiväksi pp16, joten ei sinällään ole poikkeavan myöhäinen ajankohta. Itse testasin reilu viikko sitten PASin jälkeisen plussan jo pp13, koska ei maltettu enää odottaa... : )

Vaikea sanoa kannattaako miten aikaisin testata.. jos tulee nega, niin aina kannattaa sit odotella rauhassa viralliseen testipäivään asti ja testata uudelleen. Tietty jos on plussa tulossa, niin miksipä ei sitä tulosta haluaisi tietää jo aiemmin! : ) Tsemppiä piinailuun!

Vierailija
6/7 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on veritesti aina ollut jo 11-12 päivää siirrosta ja plussien kohdalla apteekin testi on joka kerta antanut haamun jo 9-10 päivää siirrosta. Ja negat ovat tuossa pp11-12 olleet ihan selviä negoja.

Eli minun vastaukseni on, että voit testata aikaisemmin jos haluat. Itse olen aina halunnut tietää tuloksen ennen kuin soittavat veritestin tuloksia, koska olen halunnut olla varautunut (nega)tulokseen.

Onnea!

Vierailija
7/7 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Hoitomuotonani oli ICSI ja kolmepäivää ennen annettua testipäivää tulos oli negatiivinen. Siitä vähän fiilikset maassa odottelin varsinaiseen testipäivään, jolloin tulos olikin positiivinen.

Olisin siis suosilla sen annetun testipäivän kannalla, vaikka odottavan aika onkin pitkä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi