Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" ihana" tilanne!

Vierailija
09.01.2008 |

Mulla on laskettu aika tänään. Aikaisemmat lapset ovat syntyneet viikkoa etuajassa, joten oletettavasti tämäkin tästä piakkoin putkahtaa.

Nyt on vaan sellainen tilanne, että meillä lapsilla on oksennustauti. Emme siis voi viedä heitä hoitoon mihinkään sovituista paikoista, koska kaikki ovat lapsiperheitä. Parhaassa tapauksessa siis synnytän yksin, oksentaen ja ripuloiden samalla. Vielä kaiken muun lisäksi mulla on paha synnytyspelko. Kaikki tuttavat, joita voisin pyytää mukaan synnytykseen, ovat itse synnyttäneet muutaman kuukauden sisään, joten he eivät voi jättää lapsia imetyksen vuoksi kotiin. Mitä ihmettä mä teen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pääkaupunkiseudulla niin tulen ilomielin tukihenkilöksi synnytykseen taikka hoitamaan lapsiasi. =) Synnytys- ja lastenhoitokokemusta on.

Vierailija
2/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka ovat lupautuneet hoitamaan lapsia ymmärrä itsekkin että on " hätätilanne" ja voivat tehdä poikkeuksen ja tehdä vaikka niin että äiti tulee teille hoitamaan lapsia niin ei tartu suoraan niihin lapsiin. Ja käsidesiä niin ei ihan niin pöpöt kule vaikka siltikin saattaa mutta hätätilanne. Jos eivät ymmärrä niin ovat mulkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nää synnytykset tuppaa venymään sellaisiksi 20-30h, joten en voi olettaa kenenkään jäävän pois töistä siksi, että tuttavaperheen äiti synnyttää. ; ) Eli siis jonkunhan pitää heidänkin lapsiaan hoitaa sillä aikaa. Enkä itse haluaisi viedä oksennustautia kotiini, jossa on alle kolmekuinen vauva! No onhan noita synnytetty ennenkin yksin, ja ehkä tämä syntyykin vasta viikon päästä!

Vierailija
4/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut, ihan oikeasti?

Olen itse lomalla joten jos asut pääkaupunkiseudulla ja haluat seuraneidin synnytykseen niin tulen mielelläni.

Vierailija
5/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kotona niin pitkään kuin vaan pystyt. Sitten sairaalaan ja pukkaat lapsen ulos. Ei siinä ponnistamisessa luulisi kauaa menevän jos olet uudelleensynnyttäjä. Ei sinne sairaalaan tarvi lähteä heti ekasta supistuksesta. Kyllä siitä yksin on selvittävä, kuten varmaan tiedät, ei miehesi sitä lasta synnytä, vaan sinä.

Vierailija
6/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin myös sanoa, että olen n. 15-tuntia synnytyksestä niin kipeä, että pysyn hädin tuskin tajuissani. Ja siitä johtuukin tämä pelko. Silloin on hurjaa maata yksin synnytyssalissa. Enkä ole pks, kiitos vaan tarjouksista! : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan