Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keventämisestä.

Vierailija
09.01.2008 |

Olen kamala herkuttelija ja ajattelin nyt alkaa kekentämään, niinkuin varmasti moni muukin. Koska aivoni ovat fiksautuneet siihen, että herkuttelen määrillä ja rasvaisilla herkuilla ajattelin aloittaa pikkuhiljaa keventämisen.

Ensimmäinen askel on se, että korvaan rasvaset herkut kevyimmillä, esim. Suklaa salmiakilla, jne. Kun tämä on hallussa tuolla selkäytimissä, niin rupean puuttumaan niihin herkkujen määrään.

Pahimpia ongelmakohtia minulla on suklaan ja juustonaksujen syömisessä. Suklaan siis korvaan salmiakilla, lakulla tai vaahtokarkilla. Mutta miten tuo suuri intohimoni: Juustonaksut.

Otatteko kantaa ja keksitte minulle ideoita keventämiseen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lupaan, että rasvanhimo ja sokerinhimo häviää kahdessa viikossa. Sun ehdotus on kuin tupakanpolton lopettaminen vuodessa. Joka päivä hirveää kamppailua.

Elimistö ei kahden viikon jälkeen enää kaipaa rasvaa eikä sokeria.

nimim. Painonvartija -9 kg kahdessa kuukaudessa

Vierailija
2/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

=o) ei nyt ihan heti saata ajaa samaa asiaa mutta kyllä ajan kanssa totut, saman mallisiakin hihii.

Dippikastiketta aluksi niitten kanssa ja sitten jätät kohta senkin pois.

Ja pakko heittää nyt vielä asiattomuus perään... Oikein likaiset pikkuhousut siihen vielä likelle niin saat sen hajunkin......

Sori, oli ihan pakko....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kertarysäys todellakaan sovi. Sitä olen yrittänyt tosiassaan ja jo hetken päästä sorruin niin ,että ei siinä meinannut enään mikään herkku riittää. Kiitos kuitenkin

Olen ollut lapsesta saakka makean perään.

Ja joo. Mä inhoa porkkanoita, eikä ne siihen juustonaksuhimoon auta. Mutta kiitos kuitenkin kommentista. Voishan sitä niitä porkkanoita muuten yrittää syödä.

Vierailija
4/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoita. Koskaan ei tarvitse nähdä nälkää ja ryhmä pitää motivoituna.

Vierailija
5/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koin parhaaksi kokeilla " herkkupäivää" kohtuudella. Niuhotan 6 päivää viikossa ja perjantaina saan herkutella. Ostan herkkuja vain sen verran, että saan tuhottua ne yhtenä iltana.

Vierailija
6/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta et osta mitään herkkuja. Kun niitä ei ole niin niin mistäs syöt.

Vierailija
7/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten ollut painonvartioissa ja en jostain syystä tykännyt. Tavallaan tiedän, miten pitäisi syödä, mutta sitä itsekuria kun ei löydy, niin ei sekään toiminut. Olin siellä kuukauden ja kun sitten repesin, niin sitten lopahti into siihen.

Katson nyt ensin tätä kevennysohjelmaa ja menen sitten taas yrittämään, jos ei onnistu. Kiitos=))

Vierailija
8/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
9/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kun kieltäytyy herkuista niin sitten niitä ei enää kohta tee mielikään. Herkkupäivä on myös hyvä juttu, mutta silloin kannattaa katsoa, ettei ahda viikon makeita yhtenä iltana. Lihottaa se sekin!

Vierailija
10/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars siis luontaistuotekauppaan ostamaan kromitabletteja! sanot vielä mitä tarkoitusta varten (makean himoon) niin saat sopivia.

Ja sitten vielä rutkasti itsekuria niin onnistut varmasti!

Vierailija
11/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa naksut lasten maissinaksuilla, ei sisällä suolaa ja on rasvattomia. Makuahan niissä ei oikein ole mutta kyllä menee huomaamatta koko pussi.

Korvaa myös voi maustetulla tuorejuustolla, aivan mahtavaa näkkileipä ja pirkan ruohosipuli tuorejuusto... kaloreita on siinä todella vähän.

Vierailija
12/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni laihduttajana ja tiedän ,ettei kertarysäys vain toimi. Sorrun ja repeän vain.

Olen sellainen ihminen, joka vauvanakaan ei syönyt tavallista ruokaa, vain makeita soseita, ja äitini antoi periksi. Onneksi en ole mikään yltiöturbolihava. Lapsena olin tikku, nyt vatsaa kyllä on.

Mutta siis. Kiitos kuitenkin teille kommenteistanne. Kiva, että jaoitte mielipiteitänne, vaikka kaikkia en aijo noudattaa=))

Tuo popkorni voisi olla kanssa vähän kevyempi korvike juustonaksuille, tai sitten yritän siihen himoon syädä sitten vaikka juustovoileivän.

Vierailija
13/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytät siis vatsaasi ensin jollakin terveellisellä mutta saat kuitenkin himoitsemaasi herkkuakin. Ja rajoitat herkuttelukerrat yhteen tai kahteen kertaan viikossa, kuinka vaan tuntuu kohtuulliselta.

Itse en muuten koskaan ole innostunut mistään naksuista enkä sipseistä. Jo ajatus niiden suolamäärästä saa sormet turpoamaan : ) Makeat herkut kyllä houkuttaa...

Vierailija
14/14 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on hyvä neuvo, kiitos.

Nyt lähden töihin. Kiitos tosiaan kaikille.

Ap.