Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä kerroshoitaja tekee

Vierailija
09.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako siitä hyvin tippiä

Vierailija
2/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä työ on. Ainakin laivoilla palkkaus on hyvää, mutta nopeuttakin vaaditaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä millaiset ovat työajat?

Vierailija
4/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulisin, että vuorotyötä? Suurin huippu varmaan siinä aamupäivällä, kun suurin osa huoneista tyhjenee.

Vierailija
5/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee tosi aikaisia aamuja kun siivoavat esim. saunoja ja ravintolan puolta. Itse olen siivonnut vain huoneita. Fyysisesti rankkaa on, mutta kunto kasvaa ja kilot pysyy kurissa. Tälläkin hetkellä olen kahden vaiheilla pitäisikö kysyä tarjolla olevaa vapaata kerroshoitajan paikkaa vai ei...sillä eihän se mitään hienoa hommaa ole! Etenkään se vessanpönttöjen pesu... YÖK!

Vierailija
6/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voiko 8-16 työajasta edes haaveilla? En tahtoisi lasta vuorohoitopäiväkotiin ja ekaluokkalaista yksin kotiin.

Vierailija
7/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siihen opastuksen ennen kuin yksin aletaan siivoamaan?

Vierailija
8/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa 8-16, riippuu tietty sopparista ja työnantajasta ja sesongista. Kiireaikaan voi olla, että teet ympäripyöreetä päivää, mutta hiljaseen aikaan voi olla, että pääset jo puolilta päivin pois. Sun kandee sopia työnantajan kanssa, että sun tulee aina päästä viimeistään klo 16 pois ja tulet vasta klo 8, mikäli vain mahdollista.