Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja raskaus?????!!!!!!PLIIS AUTAKAA

Vierailija
08.01.2008 |

Onko se vaarallista vauvalle?Rv 35 ja todettiin että minulla on ((yleistynyt ahdistuneisuushäiriö))

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vauvalle pahasta jos joku, ei diagnoosi pelkällään ketään vahingoita :)

Ei hätää...Vai saitko millaiset lääkkeet? Kaipa se lääkäri kuitenkin tiesi mitä määräsi (rv 35+) :)

Vierailija
2/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut ns. stressi päällä (selviytyminen, ruuan haku ja tietysti sodat yms) Ja niin vain on ihmislaji lisääntynyt ja menestynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne voi edes tutkia tuommoista ihmisen ollessa RASKAANA, kun tiedetään yleisesti, että raskaana olevan naisen mieli heittää välillä kuin kärrynpyörä ihan vaan niiden hormonien vuoksi...

Vierailija
4/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistus alkoi noin 1vko. sitten

Vierailija
5/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan kolmatta lasta, alkuraskaus vasta menossa.

Mutta eihän tuo diagnoosi nyt niin iso juttu ole. Minua ainakin ahdisti silloin tosi paljon, mutta nyt omaa elämää kelaamalla olen päässyt ahdistuneisuudesta eroon. Tosi stressaava työtilanne laukaisi tuon ahdistuksen.

Nythän sinulla on hyvä tilanne pohdiskella omaa elämääsi. Ota aikaa masun kanssa ja muistele menneitä ja suunnittele tulevaa. Lainaa vaikka kirjastosta joku rentoutus-CD ja suo itsellesi omaa aikaa.

Tsemppiä ja leppoisaa vauvan odotusta!

Vierailija
6/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
7/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa sohvalla, hengitä syvään ja rauhallisesti ja ajattele vaikka kesälomamuistoja. Ahdistukseen ei kuole.

Vierailija
8/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et hyväksy sitä niin olo muuttuu vielä paskemmaksi, trust me!

Mulla ahdisti tosi paljon viime keväänä ja kesänä ja aluksi yritin siitö pyristellä eroon, mutta se vaan paheni. Sitten kun aloin ajattelemaan että okei, nyt ahdistaa, mitäs sitten ja elin elämääni samalla tavalla kuin aikaisemmin niin sitä ahdistusta sieti paremmin ja sitten jonkin ajan päästä se alkoi pikkuhiljaa hellittämään.

Vierailija
9/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry,mua vaan pelotta vauvan takia:(

Vierailija
10/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kannata huolestua, hyvin se vauva siellä masussa pärjää :)

Vierailija
11/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei kuole, etkä sinäkään. Hae Opamoxeja varalle, jotta selviät vaikeimmista ajoista. Etsi itsellesi terapeutti ennen synnytystä, koska synnytyksen jälkeen hormonimylläkkä vasta alkaakin. Mulla oli ekan lapsen jälkeen samanmoinen. Diagnoosi tosin synnytyksen jälkeinen ahdistuneisuushäiriö. Pahin meni puolessa vuodessa ohitse, kokonaan vuoden sisään.

Vierailija
12/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan. Eli raskaus ja äitiys ovat naisihmisen suurimpia elämänmuutoksia, peruuttamaton tapaus, joten ei ihme että ajatuskin siitä ahdistaa... Älä suotta ainakaan ahdistuksesi vuoksi ahdistu lisää, vauva voi hyvin ja kaikki kääntyy vielä parhain päin!

Vierailija
13/13 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia ja halausta:)