Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että Yle on parantanut tekstitystään? Tai siis, että se olisi nykyisin poltettu ohjelmaan?

Vierailija
08.01.2008 |

Huomasin tekstityksen parantuneen n. puoltoista kuukautta sitten. Mies kerää Hädän hetkellä sarjan jaksoja ja itse nauhoitan yleensä Serranon perheen, kun en normaalisti ole tuohon aikaan telkan ääressä.

Aikaisemmin, jos ei katsonut ohjelmaa samalla vaan laittoi ohjelman ajastusnauhoituksella nauhalle, tekstejä ei tullut ollenkaan mukaan. Marraskuun lopussa jokaiseen ajastusnauhoitettuun ohjelmaan tuli tekstit mukaan.

Ja muutenkin olen huomannut, että Ylen tekstitys on parantunut. Välillä saattaa mennä jopa yli puolet ohjelmasta ennen kuin tekstitykseen tulee tauko tms. Ja onpa pari kertaa käynyt niinkin, että tektitys on pelannut moitteetta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta digitekniikka kai on alkanut toimia paremmin.

Vierailija
2/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ongelma on ratkennut kun olen valinnut digiboxin ohjelmistosta sen suomenkielisen tekstin. jostain syystä se ei tullut nauhoituksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei ole muutettu ja ne ovat aina olleet samana. Ja jos ohjelmaa katsoi samalla, kun nauhoitti, tekstit tulivat mukaan, vaikkakin tekstitys pätki, kuten normaalisti.