Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tämä koulukiusaamista?

Vierailija
14.11.2008 |

Olin koiraani ulkoiluttamassa koulun lähettyvillä kun näin kauempaa kun pari pikkupoikaa (ehkä 1-2 luokklaisia) remusivat erään samankokoisen tytön ympärillä. Nauroivat, pitivät vähän aikaa kiinni pyörän tarakasta. En ihan saanut selvää mitä sanoivat, olin sen verran kaukana. Mistä siis erottaa onko kyseessä rajumpaa leikkiä vai kiusaamista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta senhän tekee vain oikeasti vastuullinen aikuinen, pelkkä besserwisseri ei viitsi.

Vierailija
2/5 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme poikaa ja vaikka tottunutkin poikien leikkeihin, niin olin kerran taas koulun pihassa hakemassa poikaamme koulusta. Välitunti valvojat eivät mielestäni huomanneet, kun kaksi poikaa oli yhden pojan päällä ja mielestäni he siinä aika kovakouraisesti siinä maassa kiusasivat. Olin pyöristynyt, että tuollaista voi sattua ja vielä valvojien silmien alla!!! Olin menossa komentamaan poikia ja pitämään heille saarnaa, kun huomasinkin sen maassa olevan pojan nauravan ihan hillittömästi. Eli ei siis ollut kiusaamista, vaikka siltä todellakin näytti. Ihan harmitonta lasten nujuamista olikin. Onneksi niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiitollinen myös sille ohikulkijalle, joka meni katsomaan, miksi minun poikani itki kalmen muun pojan keskellä. VÄhän rähäkästi tämä ohikulkija kyllä aloitti kysymällä "tarvitaanko poliisia, mitäs täällä tapahtuu?" mutta ärhäkkyyden kai selittää se, että tämä sattui just Kauhajoen jälkeen. Onneksi kyse oli vain siitä,e ttä poikani oli pudonnut puusta ja vähän satuttanut itseänsä, mutta silti oli hyvä, että tämä ohikulkija kävi katsomassa että MITÄ oli tapahtunut - ja olisihan siinä puusta putoamisessakin VOINUT sattua niin pahasti, että apua olisi tarvittu.

Oikeasti, sekaantukaa, pistäkää nenänne toisten asioihin olkaa uteliaita, vahtikaa ja kyylätkää kun näette lapsia jotka SAATTAVAT olla pulassa! Kyllä sieltä sitten voi aina perääntyä, kun kaikki onkin kunnossa. SIllä tavalla tulee kaikille turvallisempi olo ja ehkä ne lapsetkin oppivat samalla pitämään huolta kanssaihmisistään.

Vierailija
4/5 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on terveellistä luettavaa aikuisille.

Vierailija
5/5 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kakkonen herättelystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän