Vieläkö läpäisisit peruskoulun -testi. Mitkä pisteet sait?
http: //www2. hs. fi/extrat/hsfi/omaelama/peruskoulutesti/
Kommentit (15)
eipä se aikanaankaan siitä paljon jäänyt... :-)
Sain matikasta 10! Pruskoulussa se oli kyllä aina 7... ja musa puolestaan nyt 7 kun peruskoulussa se oli aina 10.
Hassua. Mutta keskiarvo on vähän heikompi kuin millä koulun aikanaan päätin. Eli nyt sain 8.3 ja oikea oli aikoinaan 8.6.
Uskontokysymykseen vastasin väärin. Mutta peruskoulu ei kyllä mennyt ihan noin hyvin...
muistaakseni minulla oli keskiarvo noin 7.5. Samoin lukiossa oli tuon verran. Yo-kirjoituksessa kirjoitin kuitenkin m-paperit ja menin meidän luoksta ainoana kauppakorkeaan ja nyt olen controllerina suuressa yrityksessä
Aikoinaan peruskoulun päättötodistuksessa keskiarvo oli muistaakseni 8,9 ja lukion päättötodistuksessa noin 9,5, eli vähän heikommin meni tämä " paluu pulpettiin" -testi. Tein sen pikatestin vain. Saakohan paremmat arvosanat siitä tarkemmasta testistä? ;)
peruskoulun päättötodistus oli aikoinaan (v.89...) 9,5 eli jotain on unohtunut matkalla :)
Huonoimmat numerot tuli uskonnosta ja käsitöistä,kympit tuli enkusta ruotsista matikasta bilsasta ainakin.
mulla on tankohiiri, jolla kirjoittaminen ei ihan vastaa kynällä kirjoittamista ;)
Kympin sain tässä kokeessa enkusta, ruotsista, matikasta, bilsasta/mantusta, mussasta ja rättikässästä. Huonoin arvosana (6) tuli hissasta. Kaseja ja ysejä löytyi, mutta ei seiskoja.
Just just...Että kymppi matikasta, kertokaa lisää hyviä vitsejä! Ja kutonen hissasta, olen loukkaantunut *tuhahdus*!
Olen täysin tyytyväinen. Onneksi ei ole vastaavaa lukiotasoista. Kyllähän lukion käynyt nuo peruskoulutestit helposti selvittää.
Peruskoulun päästötodistuksessa keskiarvoni oli 5.7
ja täytyy kyllä sanoa että jos peruskouluun takaisin joutuisin niin varmaan tuntuis etten ole sitä ikinä käynyt.
Se vastaa yläasteen todistustani. Hassua kyllä sain ruotsista vain 7, vaikka koulussa ruotsin numeroni oli 9 ja lukiossa kirjoitin siitä laudaturin. No, enpä ole täällä Itä-Suomessa KOSKAAN ruotsia tarvinnut sitten yhden pakollisen yliopistossa käymäni kurssin.
Minä en edes käynyt punnertamaan. Toivun keisarileikkauksesta, joten ei tässä ihan vielä punnerreta.
T. Keskiarvo 8,2 (yläasteella oikeasti oli 8,9)
Mulle ainakin sattui varmaan aika helpot kysymykset, joten en googlettanut. Joillain toisilla kysymyksillä olisi voinut tulla huonompi tulos.
Kysymyksiä oli äikässä ablatiivi, englannissa maakysymys, ruotsissa ryöstö, matikassa käteisalennus, bilsassa ohutsuoli, kässässä jotain helppoja väitteitä, uskonnossa maailman suurin uskonto, musiikissa soittimen kuva, kuviksessa kultainen leikkaus eli varmaan helpoimmat kysymykset.
se 9,9 saanut
Yläasteelta menin lukioon 8,1 keskiarvolla. Taisin arvata monet oikein, koska osasta ei ollut aavistustakaan. Matikka ja ruotsi, mun murheen kryynit, oli kymppejä, kun taas äikkä ja hissa oli seiskaa... niissä mä sentään olin hyvä!
Hauska testi, kävin jopa punnertamassa!