Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*Enskat vko2 7.-13.1.*~

08.01.2008 |

Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Tuossapa ensin viime viikon pino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=12074240&p=3&tmo…

Onpa enskapino hiljentynyt...Voi niitä aikoja kun oli kymmenenkin sivuisia päiväpinoja :) Mutta ei menetetä kuitenkaan toivoa, eihän?

Tuossa pikkaisen yritin perehtyä viime viikkojen asioihin;

Marzulle voimia ja valoa pimeyden keskelle! *hali*

Muille rakkaille enskatovereille kädenheilutus täältä taustalta!

Edelleen pysytellään pöksyissämme miehen kanssa, vaikka vauvoista ja vauvakuumeesta onkin puhetta jatkuvasti. Aloitin opiskelut ja käyn myös töissä, joten pitänee vielä miettiä tarkoin sopivaa ajankohtaa ehkäisyn poisjättämiselle. Uskonen ettei se vauvakuume mihinkään ole kadonnut, että kuukaudenpäivät ja täällä mä olen palstailemassa täysiä! Oon vähän sitä tyyppiä että menen miten sydän sanoo vaikka järki sanoisi toista, ja lapsia me molemmat haluamme; nyt, nuorena ja paljon :)

Muuta ihmeellistä tänne ei oikeastaan kuulukaan, olla möllötetään ja eletään etiäpäin. :)

Jakselemista kaikille, pitäkäähän lippu korkealla!

-Mary

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaryRoselle :) Sinä olit ainakin ahkerana, kun me muut tunnutaan huitelevan ihan jossain muualla! ;)

Muistanko oikein, vai oliko sinulla & miehelläsi jo pidempikin yritys takana, siis jokseenkin vuoden luokkaa?

Hienoa, että puhutte ja haaveilette, annatte kunnon vauvakuumeelle ja sille yritykselle vuoron sitten kun siltä tuntuu!

Mut löytää tuolta l-puolelta, mutta täälläkin toki kirjoittelen, jos saadaan naiset aktiivisiksi ;)

-baulie-

pp 8

Vierailija
2/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin oon ite kirjoitellut vain tuonne syyskuisiin enkä lainkaan tänne enskoihin...

meillä on yk2 menossa ja nyt kp28/??, mutta kuukautisia odottelen viikon sisään alkavaksi. ylihuomenna saattaisin jo testailla ellei kuukautisia tule.

Ovuloinnin oletan olleen joulun ja uuden vuoden välissä, jos ylipäänsä ovuloin. No jännityksellä odottelen, oireita on ollut ja sitten taas ei ole ollut.. Nyt vatsatauti joten en kauheasti oireita lähtis tutkimaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinailen pitkästä aikaa, ainakin muutaman kuukauden oon tainnut hiljaiselää. Lyhyesti oma napa: km maaliskuussa -07, siitä lähtien epäsäännöllinen kierto ja nyt terolutit toista kuukautta. Tänään kp 28, eli jännät paikat! Joulun jälkeen muutettiin uuteen asuntoon, nyt olisi pikkuiselle oma huonekin tarjolla...

Tsemppiä enskoille!

Vierailija
4/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna meen taas töihin. Mulla ei oo aamun jälkeen ollut mitään oireita.. aamun istuin vessassa ja sitten ei mitään! Pikkuisen huono omatunto nyt kun oon ollu päivän kotona.

Voiko tää nyt sitten olla joku raskausoire? eilen olin kuin kaasupallo ja vatsa väänsi hulluna kun söin töissä, illalla kauhean tuskainen olo ja aamulla sitten kaikki ihana vetenä alakautta ulos :/

Toivottavasti koko raskausaika ei oo tätä :/

Vierailija
5/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baulie: Totta juu.... Lukuunottamatta tätä taukoa, tulisi nyt tulevana kesänä yrittämistä täyteen 2v. Mutta tosissaan nyt on puol vuotta pidetty taukoa ensinnäkin ihan sen takia, että oltiin pari kuukautta erossa ja toiseks kun nyt on tätä kaikkea opiskelu+työssäkäynti hulabaloota, niin mennään ihan hissun kissun :) L-puolelleko oot siirtynyt? No harmitus...mutta kovasti tsempitystä sulle! *bd*

Cerise: Moikka vaan sullekin! Peukut on mulla pystyssä sulle!

Mutta nyt mä pysyn visusti vielä jonkun aikaa taustalla,vielä hurjasti tsemppiä kaikille enska-siskoille!

-Mary

Vierailija
6/9 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli tulla tuttuja moikkaamaan:

Siis tervehdys vain Mary-Rose ja Cerise:) Tiiviisti olen seuraillut vanhojen tuttujen kuulumisia; tämä pino vain valitettavasti kovin hiljentynyt:( Mutta ajatella, miten aika menee, moni , muun muassa Hermione ja Buuffa, ovat jo nyyttinsä hakeneet- ja osa ihan juuri lähdössä haikaraa vastaan (terkut vain tutuille, esim. Sara-Marialla kohta aika käsillä). Killan, Naksun ja Desen ja monen muunkin kuulumisia olen käynyt lueskelemassa myös l- ja plussanneet lapsettomat puolelta.

Mukava kuulla Siusta Mary; ja vielä noin hyviä uutisiakin. Kuumeillaankohan me jonakin päivänä yhdessä täällä ja ihan oikeasti piinaillaankin? Kesän jälkeen alkaa meillä esikon yritys:) *odottaa malttamattomana* Halit sinne päin! :)

Ceriselle ja muillekin vilkutuksia Pariisittarelta, joka poistuu kipin kapin taasen taustailemaan:)

Vierailija
7/9 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikkaamaan vanhoja kamuja! Huomasin Maryn pitkästä aikaa aloittanen Enska-pinon, niin pitihän se sitten tulla kurkkimaan kuulumisia! Toivottavasti pääsette taas pian tositoimiin! :)

Ja huiskutukset Pariisittarellekin! :) Mun ei tule enää nykyään Enskoihin kirjoteltua, kun luulin että vuosi täälle kuumeilupuolella ja vuosi lapsettomissa riitti, mutta pieleen meni kun kohdunulkoinen raskaus oli paras aikaan saatu tulos. En sitten ole jaksanut oikein vakituiseksi kirjoittajaksi enää alkaa, mutta tuolla l-puolella aina jotain kirjoittelen ja nyt olen taas aktivoitunut jostain syystä lueskelemaan tätä kuumeilupuoltakin!

Plussaonnea kaikille ja jaksuja teille, ketkä ette juuri nyt voi vielä yrittääkään!

Killa

Vierailija
8/9 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistankin lukeneeni, että teittiä on koeteltu vielä sillä kohdunulkoisellakin; olen pahoillani. Ymmärrän, että olet (ja moni muukin on) siirtynyt sinne l-puolelle, jossa saa loistavaa vertaistukea samankaltaisissa tilanteissa painivilta. Olen tiivisti seuraillut tuota l-puolen pinoakin, mihinkäs sitä tavoistaan pääsee (siis vaikka taustailee, niin silti lueskelee palstoja) ja haluaa vain yhä kuulla vanhojen tuttujen kuulumisia. Toivon niin koko sydämestäni, että pääsisitte jo pian haikaraa vastaan. Jaksuja sinne päin kera vilkutusten. Tuokoon Uusi Vuosi mukanaan sen, mitä toivot ja mistä unelmoit sekä vieköön mennessään sen, mitä taakkana kannat.

rakkaudella, pariistar (the taustailija...)

Vierailija
9/9 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei. Piti munkin tunkeutua tänne välillä kirjottamaan. Vaikka myönnettäköön, että käyn kyllä täälläkin aika ajoin lueskelemassa kuulumisia.

Mary: Kiva kuulla, että teillä menee siellä hyvin ja taas pääset vauvakuumeilun pariin ja pian todelliseen yrittämiseen. Mä aikoinani mietin, että tuleeko ikinä sitä ns. oikeata aikaa vauvalle, niinpä sitä vaan jossain vaiheessa päätös tehtiin, että nyt on se oikea aika. Toivottavasti teillä asiat järjestyy pian siihen malliin, että annatte luvan vaaville. :)

Pariisitar: Moi, sinäkin täällä :) Todella ihanaa kun pääset pian kunnolla kuumeilemaan ja piinailemaan. Viimeisillään täällä tosissaan mennään ja eikä siihen h-hetkeen enää niin montaa viikkoa ole.

Killa: Hei, ikävä tuo teidän kohdunulkoinen ja todella harmittavaa. Toivottavasti pian pääset nauttimaan odotuksen iloista ja teillekkin se oma nyytti suotaisiin. Pakko myöntää, että teidänkin kuulumisia l-puolelta on tullut aika ajoin lueskeltua. On kivaa tietää mitä vanhoille kuumeílukamuille kuuluu :)

Niin tosissaan viimiset viikot alkaa täällä olemaan käsillä. Masu alkaa jo olemaan kiitettävän kokonen ja vaavi on tosi aktiivinen. Äitiyslomalla täällä ollaan, tekemistä riittää mutta yritän muistaa ottaa rennostikkin.

Tsemppiä kaikille kuumeileville enskoille ja paljon plussatuulia :)

-Sara-Maria rv 35+4-