Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaanako??

08.01.2008 |

hei kaikille!

Olemme mieheni kanssa jo kohta 10 vuotta yrittäneet lasta ja kaikki raskaudet ovat päättyneet alkumetreillä keskenmenoihin. Kävimme viime vuonna lapsettomuushoidoissa mutten raskautunut niistä. Nyt ihmettelen tätä etovaa oloa ja todella lievää mahakipua ja kurkkukipuilua koska menkat oli kuitenkin suht koht normaalit vaikka tulivatkin etuajassa mutta eivät kestäneet kuin 2 päivää. kp 18/27. Kannattaisko tehdä testi vai odottaa jos vaikka menkat alkaisi ensi viikolla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on varmasti sitten sitää raskaushormonia jos on ollakseen.

~~~~~~ + toivotan mää sinne~~~~~~

2/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mäkin vähän mietin että jos odottelisin ensi viikkoon asti mut ku tää mun huono olo kehottais testaamaan jo aikaisemmin=) Malttamaton kun olen... tai sitten tää on jotain lievää vatsatautia ja alkava flunssa kun on välillä kurkkukipeä=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kyseessä ois ollu ovisvuoto? Mulla ainakin esiintyy aina vasemman puolen ovulaation jälkeen 1-2 pvää oviksen jälkeen n. 2 vrk kestävä vuoto. Ei runsas, mutta vuoto kuitenkin. Ja olo tosiaan on nuo pari päivää kieltämättä vähän sellainen kuin raskaana olis; rinnat jomottaa, kuumeinen olo, vatsa kipuilee ja vähän äklö fiilis. Jospa sulla olikin ovis n. kp 15-17 aikaan? tai jos ovis oli tosi aikaisin, voisi kyseessä olla myös kiinnittymisvuoto.

Tämä siis, jos ymmärsin oikein, että tarkoitit, että tuo 2 pv:n vuoto alkoi kp 18?

Joten sinuna en testailis vielä, mutta esim. 10 pv:n päästä, jos tätiä ei näy ja oireita tulee, vois jo herkällä testailla.

plussia vaan ajatuksiin ja eiköhän ala tulla testiinkin! :o)

4/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin vähän epäselvästi eli nyt on kp 18/27 ja menkat alkoivat 21.12.2007 ja kestivät sen 2päivää. Voisko nyt olla oviskipuilua?

Vierailija
5/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis otettan uusiksi ;)

Eli kuinka kauan sulla yleensä menkat kestää? itellä kestää seitsemän päivää ja vuotoa tulee tulvimalla. Ja viimeksi kun minulla oli tuollainen 2 päivän kuukautiset.. v94.. oli se merkki siitä että olin raskaana silloin odotin kasosia joista valitettavasti toinen tuli pois jo ihan alussa.

Mutta siis jos yhtään tuntuu, että ne on vääränlaiset niin voisi hyvinkin olla raskutta ilmassa. Itellä oli viimeset menkat 16.12... ja kamalan vellova olo rintoja särkee ja öllöttää. mutta vaikka kärsimätön olen niin aijon sitkeästi odottaa ensiviikkoon. koska menkkojen pitäis alkaa viimestään 14 päivä luulisin.. Joten voimmehan piinailla näitä oloja vaikka yhdessä :) Ja tsempata ettei vaan sorruta " väärään" negaan ;)

-kp 24/28-30

6/6 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan kestää menkat yleensä sen 4-7 päivää ja vuoto on tosi runsasta sen 5päivää ainakin. viimeksi vuoto oli tosi niukkaa... Pitää vain sinnillä malttaa odottaa ensi viikkoa ja testata sitten vasta...