Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ääh, pitäis vielä jaksaa

Vierailija
13.11.2008 |

rupee vääntään huomiseksi ruokaa töihin. Rupee voimat loppumaan. Raskaus verottaa oman osuutensa voimista. Sitten 8tuntia juokua töissä sen jälkeen hakemaan lapsi hoidosta-juoksulla kauppaan-kotiin laittamaan ruokaa jos ei ole edellisenä päivänä tehtyä-pyykinpesukoneen täyttö-keittiön siistiminen- välissä leikkiä pojan kanssa/pelata lautapelejä-sitten syömään-tiskaamaan-imuroimaan-pyyhkimään pölyjä-hoitaa poika nukkumaan-sitten ei muuta jaksakaan tehdä.. Väsyttää koko ajan ihan älyttömästi. Oispa kiva jos ukko viitis välillä tehdä jotakin.. Pyytänyt olen, tuloksena että saan pyytämäni asian tehdä viikonpäästä itse. Miten musta tuntuu että pärjäisin paremmin yksin, ei olisi ukkoa holhottavana..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ottaa rauhallisemmin / palkata siivooja?

Vierailija
2/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein, koska lapsella on astma ja kodin täytyy olla "allergia" ystävällinen. Sairastuu helposti jos on pölyä paljon hengitys ilmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo siivooja hommeli? En oo tullut edes ajatelleeksi.

Vierailija
4/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarttis tehdä eväitä.

Vierailija
5/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä 8e on aika suolanen hinta hernekeitosta ja näkkileivästä. Oon aika pihi muutenkin. Mies käy töissä syömässä kun ei halua ottaa eväitä mukaan, niin siinä menee jo se munkin ruokaraha. En meinaan oo mikään miljonääri..

Vierailija
6/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pari krt/kk helpottaa kummasti työtaakkaa. Mutta miksi teille on tulossa toinen lapsi jos mies ei osallistu kotitöihin yhtään?

Vierailija
7/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei tee kotitöitä vaan jättää ne raskaana olevalle vaimolleen.

Mies käy työpaikkaravintolassa syömässä mutta kotitöistä ja raskaudesta väsynyt vaimo sen sijaan ei.

Missä mättää? Olisko pieni keskustelu miehen kanssa paikallaan?

MIEHEN KUULUU PASSATA RASKAANA OLEVAA VAIMOAAN. PISTE.

Vierailija
8/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskaksi muuttunut vasta tässä odotuksen aikana, kun en voi enään käydä juomassa viikonloppuisin ja lapsi kotona, niin on ruvennut olettamaan että hoidan kaikki kun olen tässä tilassa. Juu tästä on puhttu neuvolassa, kun supistelee imuroidessa ym, mutta ei vaan jostain syystä osaa asennoitua tähän tilanteeseen. Olen haukkunut ja pyytänyt nätisti...Ei oo ihan yksiselitteinen tilanne...

Vierailija
9/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidosta hakemiseen, kodinhoitoon eikä lapsen kanssa olemiseen?

Vierailija
10/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt kannattaisi höllätä pihiyttä ja raaskia syödä työpaikkalounas edes.

Vierailija
11/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työterveyshuoltoa, eikä lounas etua. Olen siis varamiespalvelun kautta asiakkaalla töissä. Onneksi pian pääsen äitiyslomalle, ei tarvi miettiä seuraavaa päivää sen enempää ja saa siistiä kodin ennen yötä ja nukuttua ehkä kauan kaipaamani päiväunet, mitä meinaan tehdä väkisin joka päivä töissä...

Vierailija
12/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se mies puhutteluun, ihan totta! Itse en sietäisi tuollaista yhtään. En tajua miksi et vaadi miestä osallistumaan töihin. Saisi mies hävetä tuollaista, vaimo sentään raskaana!!!!

Vierailija
13/13 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta.

Odotin, että helpottaa kun pääsen äitiyslomalle (en päässyt!) ja vauva on syntynyt (maha ei ahdista).

No, sain vielä erikoisvaativan vauvan ja synnytyksen jälkeisen masennuksen.