Ärsyttävin mainos
Aivan ehdottomasti kaalimadon mainos suh-oh-suh-oh-suh-oh ii-u ii-u ii-u ii-u
Meinaa katketa verisuoni päästä kun tuon kuulee.
Kommentit (66)
Stockmannin mainos! Aivan myrkkyä, biisi jää soimaan päähän ja se on niiin typerä!
En katso mainoksia, tallennan kaikki ohjelmat, jotka haluan katsoa, mainoskanavilta niitä tulee erittäin harvoin, mainokset on erittäin helppo ohittaa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:17"]Minua ärsyttää niinettä siitä rupeaa jo pikkuhiljaa käänteisesti tykkäämään tämä joku vaateketjun mainos:uuulaa lengistää uuulaa lengistää.En tiedä mitä siinä oikeasti lauletaan mutta tältä se kuulostaa.
[/quote]
Voisko olla KappAhl? Uu-uuu, I like your style. Ihan hirvee.
Mikä se on se jogurtti vai mikä mainos, missä naikkonen kaatuu kadulla ja siihen tulee sitten joku jätkä ja kaataa jogurttia sen polveen. Miten järkyttävää miten ne silmät pyörii päässä ympäri, aika kamalaa oikeasti. Järkyn näköistä!!!
Oltermannu -poika. Hybää hybää oltermannua!
HYI YÖK!!!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:14"]
Mistä tuo rantapallo Holopainen mainos löytyy? Ois kiva nähdä..?
[/quote]
Se on Veikkauksen tai jääkiekon SM-liigan mainos, eikä siinä sanota kyllä missään kohtaa vittua. "Haista sinä Holopainen pitkä..."
ekana tuli mieleen se valkaisevan hammastahnan mainos, missä jokainen puhuu suu jämähtäneenä hymyyn. ääni on sellainen kuin oisi leuat jumissa. lopussa joku likka viskoo päätään niin, että letti pöllyää.
toinen, mikä tuli mieleen oli hammasharjamainos ja plakkitunneli. siinäkin se "haastateltava" muikkeli oli jotenkin niin teennäinen.
tällä hetkellä paras mainos on specsaversin mainos, jossa se jumppamuikkeli pölähtää myöhässä bingoporukan keskelle. hyvin ne vetää :D
Joo Specsaversin jumppatunti on ihan hillittömän hauska!
ärsyttävin on se hammastahnamainos isä ja poika, lapset varmaan tykkää siitä. Toinen ärsytys on ohjelmien puffit, niitä riittää joka mainostauolla!
Habitan radiomainokset, joissa "habittaa". Ekassa tekohymyilevä pariskunta ihasteli raskaustestiä kuin suoraan halvimmasta romanttisesta komediasta, ja uusimmassa keski-ikäinen nainen karjuu että mä vihaan teitä ja niin muutan pois ku täytän 18
Se miljoona miljoona miljoona ruutua....ei jessus en kestä sitä
Pepsi Nextin radio-mainos: Mikä vie arkesi nextille levelille? "Ai nextille levelille? Mun arkeni nextille levelille vie..." jne...
JUMALAUTA SE EI OLE SUOMEA!!! Sanokaa vaikka "uudelle tasolle" tjms.... Ärsyttää se muka-hauska, keksimällä keksitty sanaleikki.
Joo ei perkele tosta Pepsi Next mainoksesta saa aivokrampin.
Vitaepro tai jokin mitä se kaisa mäkkäräinen mainosti.
Miljoona miljoona miljoona ruutua ja tekopirteät naiset aerobikkaamassa rannalla.
"Habittaako? Nyt habittaa" -mainokset. Tulee sama mielikuva, kun joku sanoisi "nyt kakattaa", tms
Nelosen ruutu-fi:n mainokset, jotka pysähtyvät heti, kun katselija haluaisi olla mainoksen ajan toisella välilehdellä. Ei onnistu! Sinun on pakko katsoa mainokset loppuun, muuten kaikki pysähtyy! Niin ärsyttävää.
"Hei kuningatar bee kolmoseen" Se vituttava berocca-ukko, joka hyppii kepakot jaloissa pitkin kyliä. En vieläkään tajua mitkä ihmeen härvelit niillä ihmisillä on jaloissaan! Tekis mieli hajottaa töllö ku se mainos tulee.
Onneksi ei taida enää pyöriä se superrasittava l-vikaisen laulama mainostunnari: "Oon pulla pulla saanko luoksesi tulla, on kylmä mulla, uuni lämmin sulla ... Oon yksinäinen pulla saanko luokses tulla." Toine ärsyttägä jingle on "Pullava, pullava, pulla pullava, pulla pullava!" Tuotteet ikuisessa boikotissa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:07"]
"Hei kuningatar bee kolmoseen" Se vituttava berocca-ukko, joka hyppii kepakot jaloissa pitkin kyliä. En vieläkään tajua mitkä ihmeen härvelit niillä ihmisillä on jaloissaan! Tekis mieli hajottaa töllö ku se mainos tulee.
[/quote]
Minusta mainos oli mauton, koska ihmiset, joilta on esim. amputoitu jalka polvesta alaspäin, käyttävät juuri tuollaisia härveleitä. :/ Miksi terveet niitä tarvitsisivat?
Vihaan sitä Vanish-mainosta, jossa äijä sekoilee kaupungilla skeitillä päin tarjoilijaa jne. ja nainen pesee kiltisti pyykit!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:14"]
Mistä tuo rantapallo Holopainen mainos löytyy? Ois kiva nähdä..?
[/quote]
Tulee ainakin telkkarista miljoona kertaa päivässä :D