Alkuvuoden ruuhka saleilla/ryhmäliikunnassa.
Oikeasti ärsyttää. Jumpissa ei ole tällä hetkellä tuplamäärä vaan triplamäärä asiakkaita (sali nitisee liitoksissaan). Ei minulla varmaan ole oikeutta ärsyyntyä, mutta ärsyynnyn silti. Omat säännölliset kuntoilurutiinit eivät meinaa onnistua, kun sali/jumpat on täynnä näitä uuden vuoden lupaus -ihmisiä. Sen lisäksi, että porukkaa on triplamäärä, eivät nämä uudet kuntoilijat tunne ns. salietikettiä, kirjoittamattomia sääntöjä.
Joo joo olen ylimielinen ja itsekäs paska ja ongelmani ovat tosi pientä luokkaa, mutta ärsyttää silti.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Koska sitten saa aloittaa? Näin aloittelijana kynnys lähteä juuri ryhmäliikuntaan ns. kesken kauden on vielä korkeampi kuin elokuussa tai tammikuussa. No, voitte olla huoleti, en uskalla nytkään vaan pysyn lenkkipoluilla ja hiihtoladuilla.
Maaliskuussa. Itse kysyin tätä pt ltä, ja hänellä on tuolloin rauhallisinta.
Voisko ne vakipenat kokeilla jotain ulkoilua tammikuun, ni helpottais ahdistus??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 17:24"]
eivät nämä uudet kuntoilijat tunne ns. salietikettiä, kirjoittamattomia sääntöjä.
[/quote]
Voisitko valaista näitä kirjoittamattomia sääntöjä? Millaisia ne on?
[/quote]
Ihan sellaista muiden huomioimista. Esim. jos on ruuhkaa, niin älä varaa kuntosalilaitetta istuaksesi siinä puhelimessa juoruillen. Tai jos joku on jumpassa takarivissä n. 1m seinästä, niin älä tunge väkisin vielä sinne taakse kiilaten ekana ollutta eteen päin.
Tää on kyllä raivostuttavaa, että istutaan laitteissa selaamassa puhelinta. Ymmärrän, jos pidät toistojen välissä puolen minuutin tai minuutin paussia mut se, että tehdään sarja ja seuraavat 5 min selataan puhelinta, menee yli ymmärryksen. Alkupe
Hih hih, eri tavoitteille on oikean mittaiset tauot, 5 min tauko toistojen välissä on maksimivoiman kasvattamiseen.
Hyvä, että ihmiset liikkuu.